تنها دردی که از مردم دوا می‌کنه همین خداحافظی مهناز افشار بود!

مهناز افشار بازیگر سینما به تازگی در صفحه توییتر اعلام خداحافظی کرده و گفته دیگر صدای هیچ دردی از جامعه نمی‌شود! این توییت افشار با استقبال کاربران فضای مجازی از تصمیم او روبرو شد.

به گزارش راه شلمچه، مهناز افشار که در سال‌های گذشته بیشتر به فعالیت‌های اجتماعی اش در بین مردم شناخته می‌شود تا فیلم هایش، دو روز پیش در پستی اعلام کرد که دیگر صدای درد هیچ‌قشری از جمعه نخواهد بود! افشار در یک سال اخیر به خاطر اظهار نظرهای عجیبش همواره در صدر اخبار بوده است. یک بار برای ماجرای طلبه همدانی و گاهی برای حمایت از بازدداشتی های سیاسی و از ماجرای طلبه همدانی گرفته تا دختر آبی.

 

در این میان پرونده نیمه باز او برای ماجرای طلبه همدانی همچنان باز است. ماجرا از این قرار بود که چند ماه پیش یک حساب توئیتری جعلی با تصویر یک روحانی مازندرانی زنان را به نکاح با نیروهای حشدالشعبی که برای کمک به سیل‌زدگان در خوزستان بودند، تشویق کرد و مهناز افشار هم این اکانت جعلی را بازنشر داد و در محکومیت آن توییتی منتشر کرد و به‌نوعی این شایعه پاگرفته در فضای مجازی را بیش از پیش قوت بخشید. اگرچه پس از آشکار شدن واقعیت، افشار مجبور به حذف آن توییت و عذرخواهی شد اما کاربران تکرار این‌گونه رفتارها از سوی وی را مغرضانه دانسته از مسئولان خواستار برخورد قضایی با مهناز افشار شدند.

 

در این مدت افشار خارج از کشور بود و در این مدت اما کم به مسائل حاشیه‌ای نپرداخته است و جدیدترین آن به پگاه آهنگرانی برمی‌گردد، این بازیگر در مصاحبه‌ای گفته بود که لزومی ندارد سلبریتی‌ها درباره هرموضوعی اظهار نظر کنند. همین جمله باعث شد که افشار در توییتی این موضوع را به ماجرای ممنوع الخروجی این بازیگر ربط دهد. حال آنکه اصلا این مصاحبه برای دو سال قبل از ماجرای ممنوع الخروجی آهنگرانی بوده است. با این وجود افشار صحبت‌های پگاه اهنگرانی را بی اخلاقی خواند و از او برائت جست.

 

 تا اینکه سرانجام در روزهای اخیر با توییتی از دنیای توییتر و اظهارنظرهای جنجالی اش خداحافظی کرد. برخی کاربران این اقدام او را حساب شده دانسته و موضوع را به قرار بازگشتش به کشور مرتبط دانستند.

 

اگر خوشت اومد لایک کن

1
آخرین اخبار