حضور اعضای جبهه وفاق تشکل‌های انقلابی فرهنگیان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی +تصاویر

نشست فعالان تشکل‌های انقلابی فرهنگیان و اعضای جامعه اسلامی فرهنگیان استان خراسان رضوی با نایب رئیس اول مجلس، وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و عضو هیئت رئیسه مجلس، اعضای كميسيون آموزش و تحقيقات و نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، این تشکل‌های فرهنگی ابتدا به عنوان مهمانان نشست علنی روز سه شنبه (١٠ بهمن) مجلس حضور پیدا کرده بودند و سپس در نشست‌هایی با علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس، علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس و دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، برخي از اعضای كميسيون آموزش و تحقيقات و نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کردند. 

علی کریمی‌فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس، گفت: جمع حاضر از فعالان فرهنگی و انقلابی استان خراسان رضوی و پیشکسوتان فرهنگیان در این استان تحت عنوان جبهه وفاق فرهنگیان فعالیت‌های خوب و سازمان یافته‌ای را شروع کردند که بنده اخیراً توفیق داشتم در مشهد در جلسه اين جبهه حضور پيدا كنم و بزودی قرار است همایشی را با همه فعالان فرهنگیان انقلابي سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و اعضاي شوراي مركزي جامعه در مشهد مقدس برگزار کنيم.

وی افزود: اعضای جبهه وفاق فرهنگیان انقلابی استان رضوی سال‌ها در دستگاه تعلیم و تربیت منشأ اثر بودند و هم اكنون در قالب اين جبهه در فضای فرهنگي، اجتماعی و سياسی استان مشغول فعاليت هستند و جامعه اسلامي فرهنگيان به منظور هم افزایی و تقويت جبهه انقلاب و دفاع از مطالبات به حق فرهنگيان، به دنبال آن است تا اين الگو را در همه استان ها پياده كند. 

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این نشست درباره لایحه بودجه ١٤٠٢، نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و برخی موضوعات روز آموزش و پرورش مطالبی ارائه کرد.


اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار