امیری سوادکوهی:

حجّت بر حجّت های الهی، حضرت زهرا سلام الله علیها است

حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی به مطالب غیر علمی ادیب یزدی در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام سیداحمد نجفی واکنش نشان داد و سخنان غلوآمیز و احساسی او را منشاء ایجاد انحراف در میان مردم دانست.

به گزارش راه شلمچه، در پی سخنان غیر علمی حجت‌الاسلام‌ ادیب یزدی در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد نجفی و بیان این مطلب که آن مرحوم احج حجج الهیه بوده است، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه در یادداشتی او را به بازخوانی اعتقادات اصیل شیعه دعوت کرد و سخنان غلوآمیز و احساسی او را منشاء ایجاد انحراف در میان مردم دانست و افزود: حجت بر حجت های الهی حضرت زهرا سلام الله علیها است.  
سوادکوهی تاکید کرد که یک شخص را نباید به غلو از محدوده خود بالا برد و اسباب فتنه های مذهبی و سوء استفاده های دشمن را فراهم کرد.
این نویسنده جوان تصریح کرد در طول تاریخ، اسارت اهل بیت تنها در غُل و زنجیر و ریسمان ظاهری نبوده و پس از غصب خلافت، اسارت ولایت در القاب حضرتش نیز رقم خورد.
وی تاکید کرد اهل سقیفه با حجّت خواندن دیگران، خانه نشینی قرآن ناطق را رقم زدند و ما با چنین سخنانی آتش بر در خانه عترت را تکرار می کنیم... و بدانید حجتی بالاتر از اهل بیت علیهم السلام بر مردم نیست و ادبیات خود را تغییر دهید تا امر بر مردم مشتبه نشود.
این روایت را تکرار کنید که امام عسکری علیه السلام فرمود : نحن حجج اللّه على خلقه، و جدّتنا فاطمة حجة اللّه علينا... که این روایت در عوالم العلوم و المعارف و الأحوال من الآیات و الأخبار و الأقوال  الجزء۱۱  ,  الصفحة۱۰۳۰  عنوان الباب : الجزء الحادي عشر  القسم الثاني، أبواب أولادها و ذرّيّتها صلوات اللّه عليهم  باب أنّ الأئمّة عليهم السّلام من ولد فاطمة عليها السّلام آمده است.حجت بر حجت های الهی حضرت زهرا سلام الله علیها است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار