حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در نماز جمعه تهران +تصاویر

نمازجمعه تهران با اینکه در سال‌های اخیر ائمه جمعه‌ چهره‌های مطرح سیاسی نبودند و یا برنامه‌هایی به روز و هدفمندی برای جذب حداکثری تا حالا صورت نگرفته است اما استقبال جوانان و نوجوانان به این فریضه الهی پررنگ‌تر دیده می‌شود.

به گزارش راه شلمچه، نماز جمعه تهران هر هفته و همزمان با فصل سرما در مصلی بزرگ امام حمینی(ره) با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود که در هفته‌های اخیر با توجه به سرمای شدید اما پرشکوه و با استقبال خوب مردم متدین همراه بوده است.

نمازجمعه تهران با اینکه در سال‌های اخیر بیشتر ائمه جمعه‌ از چهره‌های مطرح سیاسی نبوده و دارای برنامه‌هایی برای جذب بیشتری تا حالا صورت نگرفته است اما استقبال جوانان و نوجوانان به این فریضه الهی پررنگ‌تر شده و اگر مسئولین و شورای سیاستگذاری نماز جمعه کشور با برنامه‌هایی در جهت ارتقای سطح کیفی ائمه جمعه در سراسر کشور داشته باشند یقینا شاهد اثرگذاری بیشتری خواهیم بود.

یکی از برنامه‌هایی که در زمان برگزاری نماز جمعه باید توجه بیشتری صورت گیرد عدم سخت‌گیری برای حضور حبرنگاران وعکاسان است که متاسفانه این مورد باعث می‌شود تا در پوشش اخبار این فریضه عبادی و سیاسی در رسانه‌ها کمتر دیده شود.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار