حمایت اعضای مجمع شاهد ایران اسلامی مازندران از رئیسی

جمعی از اعضای مجمع شاهد ایران اسلامی، استان مازندران در حمایت از دکتر سیدابراهیم رئیسی بیانیه‌ای را صادر کردند.

به گزارش راه شلمچه، متن کامل بیانیه مجمع شاهد ایران اسلامی در استان مازندران به شرح زیر است:

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم
وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ عنکبوت - ﴿۶۹﴾ و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.
سلام بر سالارِ شهدای مقاومت، حاج قاسم عزیز، که این‌چنین در وصیتی شاهکار و شکوهمند به نام ما نگاشت: « فرزندانم! دختران و پسرانم، فرزندان شهدا، ای چراغ‌های فروزان کشور ما! در این عالم، صوتی که روزانه من می‌شنیدم و همچون صوت قرآن به من آرامش می‌داد و بزرگترین پشتوانه معنوی خود می‌دانستم و روزانه با آن مأنوس بودم؛ صدای فرزندان شهدا بود.
عزیزانم!‌ شما پیشکسوتان این ملتید، قدر خودتان را بدانید. شهیدتان را در خودتان جلوه‌گر کنید، به طوری که هر کس شما را می‌بیند، فرزند شهید را به عینه، خوِد شهید را احساس کند، با همان معنویت، صلابت و خصوصیت. خواهش می‌کنم مرا حلال کنید و عفو نمایید.
 من نتوانستم حق لازم را پیرامون خیلی از شماها اداء کنم، هم استغفار می‌کنم و هم طلب عفو دارم. دوست دارم جنازه‌ام را فرزندان شهدا بر دوش گیرند، شاید به برکت اصابت دستان پاک آنها بر جسدم، خداوند مرا مورد عنایت قرار دهد.» و کنون نوبت ماست که در فراقت به تو سلام دهیم. سلام ای حاج قاسم آسمانی، سلیمان ایرانی که در وصیت نامه ات، ما را پیشکسوت این ملت و چراغ های فروزان کشور خواندید و در خَلوَت و جَلوَت، بی ما، با صدای ما، همچون آیه های قرآن مأنوس بودید. 

امروز ما به اذن پدران شاهدِ شهیدمان، در مکتبخانه شما ثبت نام می کنیم تا از شما بیاموزیم راز ماندگاری را که چگونه می توان سردار بود، اما خود را در رکاب امام خامنه ای سرباز خواند؟ اینجانبان، جمعی از اعضای مجمع (فرزندان) شاهد ایران اسلامی - استان مازندران، در راستای تحقق وصیّت محبوب دلها که به ما فرمودند: مانند شُهدایمان با صلابت باشیم، ما نیز با حماسه حضور در ٢٨ خرداد پای صندوقهای رأی، کلام حق را محَقَق می نماییم با أَمْ يَحْسُدُونَ النَّاسَ عَلَىٰ مَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ ۖ  فَقَدْ آتَيْنَا آلَ إِبْرَاهِيمَ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَآتَيْنَاهُمْ مُلْكًا عَظِيمًا (نساء-۵۴) و با اقتدار می گوییم سلام بر سید ابراهیم و دست بیعت به سربازی دیگر می دهیم تا هر کس، ما را می بیند بداند، انتخاب ما، انتخاب شهداست. حاج قاسم عزیز! خواهش می کنیم ما را حلال کنید و عفو بفرمایید که ما نتوانستیم حق لازم را پیرامون خون شهدا و شما ادا کنیم.
هم طلب استغفار داریم برای مسولین بی درد و هم طلب شفاعت داریم از شما برای خودمان. و اما در آخر دوست داریم دستان ما فرزندان شهدا استان مازندران را که به تابوتت نرسید را در روز محشر بگیرید تا به حرمت آن دست بریدهء زیبایت، لبخند رضایتِ بی دستِ کربلا را شاهد باشیم. 

مجمع شاهد ایران اسلامی استان مازندران


اگر خوشت اومد لایک کن
74
8
۲۱ خرداد ۱۴۰۰
رای ما به سید ابراهیم رئیسی
سید پیمان امجدی ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
ما فرزندان شهدای استان آذربایجان شرقی نیز همچنان پابه پای فرزندان شهید مازندران و کشور حمایت خود اعلام می داریم
سید بهنام امجدی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
به نیابت از پدر و عموی آسمانی ام که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و با اطاعت از آیت الله خامنه‌ای فرماندهی کل قوا حتما در پای صندوقهای رای حاضر و به اصلح رای می دهیم
پاسخ
0
سیدروح اله علوی ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
رای من به آقای رئیسی است
پاسخ
آخرین اخبار