سابقی؛

خطرناکترین فرد جهان برای محور مقامت!

راه شلمچه- محمدرضا سابقی؛ این نوشتار تنها یک تحلیل و فرضیه است و صرفا برای هوشیاری و آماده باش در بین نیروهای محور مقاومت، مسئولین عراق و مسئولین کشور خودمان می باشد و ممکن است صد در صد به وقوع نپیوندد، ولی بایستی به عنوان پیش فرض و آمادگی مدنظر قرار بگیرد!...


‏آمریکا در حال تصمیم‌گیری بر روی انجام یکی از بزرگترین ریسک های دوران حاکمیتی و ابر قدرتی خودش است و به احتمال زیاد آن هم حمله‌ای همه جانبه و انفجاری به تمام اهداف ‎مقاومت در کشور استراژیکی عراق..!


به نظرم اگر واکنش محور مقاومت و ایران، مناسب، دردناک و به موقع نباشد، .. ممکن است هدف بعدی هر هدفی از مقاومت در غرب آسیا و حزب الله یا حتی ایران باشد!


احتمال دارد یک فرد امنیتی، موثر، قدرتمند، وابسته به غرب و دارای وجه متشخص در بین گروه های اهل تسنن و کردهای عراق، با اذنابش مثل مصطفی کاظمی در بغداد کودتا کند و عده زیادی از سران موثر حکومت را به قتل برساند.. و همزمان ارتش آمریکا تمام مواضع مقاومت را بمباران کرده و تعدادی ازفرماندهان مقاومت را به قتل رسانده و یا بازداشت و حبس کند..


سوال اینجاست آیا کشور همسایه ما ،..عراق شاهد یک صدام خونریز جدید خواهد بود؟!..


افراد خطرناک و سفاکی مانند مایک پومپئو، قطعا" دولت ترامپ را تحت فشار قرار می‌دهند تا به جنگ علیه بسیج مردمی عراقی (حشدالشعبی) بپردازد که به شکست داعش کمک اصلی را کرد.

مایک پومپئو یکی از خطرناک ترین افراد جهان است..

بر اساس مطالعات و شنیده ها ایران به سفارت سوئیس در تهران اطلاع داده که هرگونه تجاوز نظامی علیه محور مقاومت و حتی ایران با یک واکنش بسیار مخرب و شدید مواجه خواهد شد./

این ‏جنگ می‌ تواند یک توجیه برای بحران‌های داخل امریکا توسط حاکمانش باشد..!

مخصوصا برای اطمینان خاطر جمهوری خواهان آمریکایی و جلوگیری از شکست احتمالی در انتخابات آتی آمریکا و توجیه افکار عمومی در عدم مهار بحران ویرانگر کرونا..(کووید19)


اگر خوشت اومد لایک کن
45
10
نجفیان ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
چرا دولت رییس جمهور و دولت اقای حسن روحانی و ظریف اینقدر با این افراد دنبال صحبت و مزاکره هستند.
انها دشمن همه مردم دنیا و حتی مردم امریکا هستند.
پاسخ
آخرین اخبار