دبیرخانه ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس افتتاح شد

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس پس از افتتاح دبیرخانه ستاد دهه فجر گفت: اولویت اصلی و مهم دبیرخانه ستاد دهه فجر امسال تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جامعه است.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، مهندس عبدالقدیر کریمی در مراسم افتتاح دبیرخانه ستاد دهه فجر شهرستان اظهار کرد: یکی از اهداف و اولویت اصلی دبیرخانه ستاد دهه فجر تبیین بیانیه گام دوم و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای بصیرت افزایی مردم است.

وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا در جامعه تصریح کرد: امسال بیشتر برنامه های دهه فجر در فضای مجازی برگزار می شود و در راستای حفظ سلامت مردم برنامه های در فضای حقیقی هم با محدودیت جمعیت برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: افتتاح متمرکز پروژه های اقتصادی و عمرانی شهرستان با حضور استاندار و یکی از شخصیت های کشوری در روز مشخص از ایام دهه فجر انجام می شود.

وی با بیان اینکه علیرغم همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی اقدامات خوبی در حوزه عملکرد دستگاه های اجرایی انجام شده است  بیان کرد: از همه مدیران دستگاه اجرایی تقاضا داریم تا عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را مبنی بر فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه به مردم بازگو کنند.

کریمی راهمپیمایی 22 بهمن را یکی از تاثیرگذارترین برنامه های دهه فجر دانست و گفت: یکی از تاثیرگذارترین برنامه های دهه فجر هر ساله حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که سبب وحشت دشمنان از پشتیبانی مردم در حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی تبیین شده است اما امسال با توجه به شیوع کرونا این راهپیمایی در قالب رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود.

وی گفت: جریان سازی اهداف نظام جمهوری اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر در فضای مجازی یکی از برنامه های محتوایی ما در دهه فجر بوده که به دشمنان ثابت خواهد کرد با وجود شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا مردم همچنان در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور دارند.

سبک زندگی فاطمی از برنامه های دهه فجر امسال است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: با توجه به تقارن ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن با دهه فجر انقلاب اسلامی همایش سبک زندگی فاطمی یکی از برنامه های شاخص این ایام است.

حجت الاسلام سید خلیل صفی الحسینی  تصریح کرد: دبیرخانه ستاد دهه فجر از امروز در محل اداره تبلیغات اسلامی به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد و از همه مدیران تقاضا داریم تا فعالیت های خود را در قالب مستندات برای ارزیابی شهرستان در ستاد دهه فجر استانی ارسال کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار