مومنی؛

در سوگ شهیدان کرمان

چه شد مسلمانان را که سرزمین آنان با نقشه غرب به اشغال مشتی صهیونیست‌ در آمد؟ چه شد مسلمانان را که که صهیونیست‌ها در سرزمین های آنان جولان می دهند؟

راه شلمچه- دکتر عابدین مومنی استاد دانشگاه تهران؛ عزیزان ما آسمانی شدند سعادتمند گشتند در غم فراق عزیزان شهید در کرمان سوگوار و عزاداریم بر سر و سینه می زنیم اشک می ریزیم برای تعالی درجات و منزلت آنان مُتَوَسِّل می شویم با دعا و توَسُّل آرامش روحی و روانی و اجر و پاداش برای مصیبت دیدگان از خداوند متعال درخواست داریم می دانیم خداوند متعال از ستمی که ستمگران و جنایتکاران نسبت به مؤمنان و اهل تقوا صورت گرفته است خشمگین و غضبناک است سوگواری ما فقط اشک ریختن در فراق عزیزان شهید نیست بلکه نسبت به ستمگران و جنایت پیشگان خشمگین و غضبناک هستیم باید جنایتکاران را ادب کرده انتقام مظلومان را از ظالمان بستانیم چنان درسی باید به آنان داد که برای همیشه از ستم های خودشان پشیمان شوند. 

ستمگران می دانند که رویه اهل اسلام آسیب رساندن به بی گناهان و مردم عادی نیست گرفتن انتقام به معنای اقدام تروریستی و کشتن بی گناهان نیست  به معنای سلب امنیت و آرامش جنایتکاران خواهد بود به معنای سرکوب تام و تمام ستمگران است در مقابل تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد همه دنیا را برای آن ها ناامن خواهیم کرد. 

اگر دنیای آنان ناامن نشود نسبت به دنیای خودشان احساس خطر نکنند دست از سر اسلام برنخواهند داشت جهان اسلام را راحت نخواهند گذاشت. 

باید خشم امت اسلامی که جلوهٔ خشم خداوند متعال است بچشند ضربه سخت بر آنان وارد شود تا از نام لشکریان اسلام و نام امت اسلامی وحشت تمام وجود آنان را فراگیرد لرزه بر اندام آنان افتد خواب از چشمان آنان بیفتد. 

چه شد مسلمانان را که سرزمین آنان با نقشه غرب به اشغال مشتی صهیونیست‌ در آمد؟ چه شد مسلمانان را که که صهیونیست‌ها در سرزمین های آنان جولان می دهند؟ این همه بی گناهان در جلوی چشم مسلمانان در غزه به خاک و خون غلتیدند چرا مسلمانان برای ادب کردن غرب و نابودی صهیونیسم نمی جنبند؟ سوگواری شهیدان گرفتن انتقام سخت از صهیونیست‌ها و آمریکا است تا غرب و آمریکا برای همیشه ادب شوند تا دیگر فتنه خلق نکنند زن زندگی راه نندازند به کشتار مظلومان غزه نپردازند، اقدام تروریستی انجام ندهند. 

خداوندا اسرائیل و آمریکا را نابود و مسلمانان را پیروز بفرما

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار