در فتنه ها به ولایت پناهنده شوید

حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی ولایت فقیه را عمود خیمه ی نظام اسلامی دانست و افزود: ولایت فقیه اصل الاصولی برای همه نسل ها و دوران ها است و تبعیت از مقام شامخ ولی فقیه بر همگان واجب می باشد.

به گزارش راه شلمچه، در پی اغتشاشات و فتنه گری های اخیر که در برخی شهرها به بهانه های واهی و کودکانه و تحریک برخی سلبریتی ها برای آشوب های خیابانی صورت پذیرفت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی از دانشمندان و نويسندگان جوان شیعه در مصاحبه با خبرنگار ما در شهر مقدس قم، زمان فتنه را بهترین وقت غربالگری انسان ها دانست که گاهی نان را به نرخ روز می خوردند و حال در چنین روزهای تلخی چهره ی واقعی خود را نشان می دهند.


این محقق برجسته با ابراز تأسف نسبت به برخی چهره های هنری و ورزشی و تحریک های بدون تحقیق نسبت به جریانات اخیر گفت: ‏رفتارهای متناقض برخی ‎سلبریتی های بی ریشه که در بند اسارتِ فرهنگ غرب گرفتارند و به برگ اقامت خود در کشورهای غربی فخر می فروشند، بخشی از بحران هویت انسانی در جامعهٔ ماست.‎خیانت پیشه گانی که با نقاب وطن دوستی در پی برهم زدن آرامش کشور و تضعیف نظام و حافظ امنیت آن یعنی پلیس هستند!.


وی در ادامه ولایت فقیه را عمود خیمه ی نظام اسلامی دانست و افزود : ولایت فقیه اصل الاصولی برای همه نسل ها و دوران ها است و تبعیت از مقام شامخ ولی فقیه بر همگان واجب می باشد. علما و فقهای شیعه در طول تاریخ ، همواره بر این امر مهم واقف بودند که ولایت فقیه نشأت گرفته از ولایت رسول خدا و امیرمؤمنان علی علیهما السلام می باشد و در جامعه ی اسلامی می بایست همگان بر مقوله ی ولایت فقیه، وحدت کلمه داشته باشند، چرا که میزان تأیید عمومی افراد با سلایق مختلف ، پیروی بی قید و شرط آنان از مقام رهبری است و می بایست در فتنه ها به ولایت پناهنده شد.


این محقق عالیقدر تاکید کرد: متوهمینی که سودای تغییر نظام اسلامی را در سینه دارند، آیا می خواهند سرزمین خود را به همین افراد بی غیرت، که هنری جز ارعاب و اغتشاش ندارند بدهند؟ وای بر آنان که تاریخ درباره ی آنان بخوبی قضاوت خواهد کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار