دستگیری فرد آزار دهنده الاغ در مازندران

مدیرکل محیط زیست مازندران درباره کلیپ منتشر شده از وی در فضای مجازی که اقدام به قطع گوش یک الاغ کرده بود، گفت: فرد متخلف شناسایی شد و قرار است تحویل دادستانی بهشهر شود.

به گزارش راه شلمچه، کلیپی غیرانسانی از یک جوان که با داس مخصوص کشاورزی گوش‌های یک الاغ را به شکل وحشیانه‌ای از سرش جدا می‌کند در فضای مجازی دست به دست چرخید که به قدری این کار غیرانسانی بود که از همان ابتدا با واکنش‌هایی همراه بود.

  

هنوز ماجرای حمله به خرس در سوادکوه در خرداد ماه امسال از ذهن‌ها فراموش نشده بود که این کلیپ دلخراش افکار عمومی را جریحه‌ار کرد، باوجود اینکه ضاربان خرس از همان ابتدا شناسایی و دستگیر شدند اما سؤال این است چرا یک فرد به خود اجازه می‌دهد دست به چنین رفتار غیراخلاقی و غیرانسانی بزند.

  

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اظهار تاسف از این ماجرا، اظهار کرد: از همان لحظه‌ای که باخبر شدیم ماجرا را با دادستان بهشهر در جریان گذاشتیم که عامل این کار غیرانسانی دستگیر شود.

  

حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی با اشاره به اینکه فرد متخلف شناسایی شد، افزود: قرار است این فرد تحویل دادستانی شود تا برخورد جدی در این زمینه صورت گیرد.

  

وی با بیان اینکه حیوانات حق حیات دارند، اضافه کرد: این نوع حرکت نشان می‌دهد که برخی افراد از اخلاق به دور هستند و از دادستان به‌عنوان مدعی العموم درخواست اشد مجازات را داریم.

  

مدیرکل محیط زیست مازندران با محکوم کردن این کار زشت ضداخلاقی، تصریح کرد: این کار غیراخلاقی احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد و به همین دلیل مطمئن هستیم مجازاتی با این عمل ددمنشانه برای این فرد درنظر گرفته خواهد شد.

  

به گزارش فارس، ماجرای حمله توله خرس سه ماه گذشته و این روزها نیز حیوان‌آزاری بعد از گذشت سه ماه نشان می‌دهد برخی افراد به خود اجازه می‌دهند به هر کاری دست بزنند پس علاوه بر برخورد جدی با فرد متخلف باید مجازاتی برای جریحه‌دار کردن افکار عمومی برای فرد متخلف در نظر گرفته شود تا درس عبرتی شود برای دیگران.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار