دستگیری چند شرور در بابل و بهشهر

ماموران انتظامی ۶ شرور سابقه دار را در بابل و بهشهر دستگیر کردند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  فرمانده انتظامی بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام فعالیت‌های مجرمانه از قبیل تهدید، ارعاب و درگیری، خرید و فروش چک‌های جعلی، تصریف اراضی ملی و تهیه و توزیع مواد مخدر توسط چند شرور سابقه دار اهل تهران و این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ جعفری، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان که با تشکیل یک گروه ۵ نفره در یک منزل مسکونی تجمع کرده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر  شدند.

 او گفت: در بازرسی از متهمان یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجار، آلات شرارت، یک فقره چک جعلی چهار میلیارد ریالی و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 سرهنگ جعفری از توقیف دو حودروی متعلق به متهمان در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

 فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر نیز از   دستگیری شرور سابقه داری که با عربده کشی و ایجاد شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده بود، خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی گفت: متهم که با قدرت نمایی در فضای مجازی موجب ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان نیز شده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار