دیدار رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اصل نود مجلس

معاون امور مجلس رئیس جمهور از دیدار رئیس‌جمهور با اعضای کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد و گفت: این نوع تعامل و دیدارها که پیش از این هم در قالب دیدارهای مجامع استانی با رییس جمهور برقرار بود، روز به روز افزایش خواهد یافت.

به گزارش راه شلمچه، سیدمحمد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه  هیات دولت و در  جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی  قبل از این دولت، در مجلس تصویب شده بود، ولی شورای نگهبان اشکالاتی به آن گرفت. این طرح هم اکنون در کمیسیون اجتماعی  مجلس  است.  نظر  دولت هم در این خصوص خواسته شده است که در دولت بررسی کردیم و توافق انجام شد.


حسینی افزود: در مجلس بحث شد که دولت لایحه بدهد تا مجلس آن را در اولویت قرار دهد.  در نتیجه دو وزارت صنایع و معادن و وزارت بازرگانی را خواهیم داشت که با توجه به التهابات بازار و نوسانات قیمت‌ها این امر ضروری است.


معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از همکاری نمایندگان مجلس  درخصوص انصراف از استیضاح وزیر صمت تشکر می‌کنم. بحث استیضاح در کمیسیون صنایع مطرح شد و بسیاری از استیضاح کنندگان قانع شدند و استیضاح را پس گرفتند.


حسینی با تاکید  بر اینکه تعامل دولت و مجلس با جدیت پیگیری  می شود، گفت:  روز پنجشنبه (فردا)  آقای رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اصل نود مجلس دیدار خواهند داشت و این نوع تعامل و دیدارها که پیش از این هم در قالب دیدارهای مجامع استانی با رییس جمهور برقرار بود ، روز به روز افزایش خواهد یافت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار