امام جمعه بابل:

رئیس‌جمهور به چه کسی می‌خندد؟/ مجلس نفس‌های آخر را می‌زند

حجت‌الاسلام روحانی در خطبه‌های نمازجمعه بابل به صحبت‌های رئیس جمهور در تبریز در باره گرانی بنزین واکنش نشان داد و گفت: شما به عنوان رییس جمهور باید پاسخگوی مردم باشید. شما به چه کسی می‌خندید؟

جالب است که رییس جمهور از تاریخ بالارفتن قیمت بنزین خبری نداشت اما دشمن اطلاع داشت و برنامه آشوب را مدون کرده بود/ بعد از ثبت نام به بررسی نامزدها بپردازید و برخی وعده های کاذب را بشناسید.

 به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در چهلمین سال برگزاری نمازجمعه بابل گفت: چهل سال برگزاری نمازجمعه این شهرستان مرهون زحمات شما نمازگزاران عزیز است. دست شما را می‌بوسم که در شرایط سخت، گرما و سرما نمازجمعه را ترک نکردید. امام صادق(ع) فرمود نمازگزارانی که قبل امام حضور پیدا می‌کنند این کفاره گناهان آنها محسوب می‌گردد.

روحانی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بیانات امام خمینی(ره)  که نمایندگان ما باید مانند مدرس باشند، گفت: مدرس معیار، محور و الگو بودند نمایندگان باید مانند مرحوم مدرس اهمیت مجلس را درک کنند. در روزی که قدم‌های پوتین رضاخان همه را می‌لرزاند، هر چه کرد تا او را به زانو دربیاورد نتوانستد و سرانجام به او زهر دادند و او را خفه کردند و به رحمت خداوند رفت.

 وی با ابراز تأسف از اقرار یکی از نمایندگان مجلس که مجموعه مجلس دهم ضعیف‌ترین مجلس در تاریخ انقلاب است، گفت: نمی‌خواهم خدمات برخی نمایندگان را زیرسوال ببرم اما مجموعه این مجلس که نفس های آخرش را می‌کشد به اذعان خودشان بسیاری از امور را مهمل گذاشتند و با وقت گذرانی و معامله گری به امور کوچک پرداختند.

 روحانی ادامه داد: بعضی از نمایندگان در طول این چند سال بخاطر باندبازی و وابستگی به جریان، در مجلس رای می‌دادند. من برای شماتت این حرف را نمی‌گویم، اما باید مراقب باشیم انشالله نماینده ای را به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که در ردیف شهید مدرس باشند و پیرو مقام معظم رهبری باشند. خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمیدهد مگر اینکه خودشان آن را تغییر دهند. تقاضا دارم صبورانه در این مدت بعد از ثبت نام به بررسی نامزدها بپردازید و برخی وعده های کاذب را بشناسید. باید وعده ها را ارزیابی کنید. جوری نباشد که فردی رای بیاورد و تا سه ماه مانده به انتخابات خبری از او نباشد. مجلس در تراز گام دوم انقلاب و مدنظر رهبر انقلاب را باید پدید بیاوریم.

امام جمعه بابل با اشاره به حوادث اخیر گفت: عبرتی که از فتنه اخیر باید بگیریم این است که جنگ نسل چهارم از طریق فضای مجازی است. دشمن بدون اینکه افراد را بشناسد از این طریق سرباز گیری کرده و به تخریب بانک‌ها می‌پردازند. چقدر رهبر انقلاب بر شبکه ملی اطلاعات تاکید نمودند. دشمن از طریق اطلاعاتی که به سرورهای آنها میرود بر این امور آشنایی پیدا میکند. جای تعجب است که با قطع شدن اینترنت داد رییس جمهور آمریکا و فرانسه در آمد، چرا؟ چون از همین طریق شبکه های مجازی بود که توانستند در ایران و عراق و... فتنه آفرینی کنند. دست دشمن باید بر تسلط فضای خبری کشور قطع گردد.

حجت‌الاسلام روحانی همچنین به صحبت‌های رئیس جمهور در تبریز در باره گرانی بنزین واکنش نشان داد و گفت: برخی اظهار نظرها بعد از گران شدن بنزین نمک بر زخم مردم است. رییس جمهور می‌گوید من صبح جمعه خبردار شدم که بنزین گران شد. چطور شما خبر نداشتید؟ چرا نخواستید ابعاد این قضیه را بررسی کنید؟ نتیجه نابسامانی امور همین واگذاری ها است. شما به عنوان رییس جمهور باید پاسخگوی مردم باشید. شما به چه کسی می‌خندید؟ نباید بگذاریم با سواستفاده برخی افراد قیمت ها بالا برود. جالب است که رییس جمهور از تاریخ بالارفتن قیمت بنزین خبری نداشت اما دشمن اطلاع داشت و سلاح سنگین در جاده عسلویه کارگذاری کردند و برنامه آشوب را مدون کرده بودند. نباید با افکار عمومی اینگونه عمل کنیم. 

امام جمعه بابل از حضور مردم در راهپیمایی در انزجار از فتنه گران تقدیر کرد و همچنین از حضور پرشور بسیجیان در مراسم باشکوه ۵آذر قدردانی به‌عمل اورد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار