دیدار صمیمی سیدمحمدحسینی با مادر چهار شهید در کاشان و حضور در مراسم شهدای قمصر

معاون امور مجلس رئیس جمهور  همچنین دیروز(جمعه 24 تیر) در مراسم یادواره شهید گمنام و در جمع گرم و صمیمی مردم روستای مسلم آباد و حسین آباد بخش قمصر کاشان حضور یافت و  همراه با مردم روستا و خانواده شهدا  به خواندن دعای سمات پرداخت.

به گزارش راه شلمچه، سیدمحمد حسینی در حاشیه مراسم یادواره شهید گمنام در گلزار شهدای قمصر کاشان در دیدار صمیمی با  بانو حسین زاده تنها مادر چهار شهید شهر کاشان از صبر، شکیبایی و صلابت و استقامت این بانوی گرانقدر تجلیل کرد.


وی همچنین برای مادر شهیدان بارفروش از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی آرزو کرد.


خانم حسین زاده تنها مادر چهار شهید شهر کاشان است که در هشت سال دفاع مقدس چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.


جواد  بارفروش 20 ساله ، سال 1363 در شلمچه،  علی‌اصغر بارفروش 17 سالگی در جزیره فاو سال 67 ،  محمدرضا بارفروش هم پس از اینکه سال 62 در محل کوشک به جانبازی نائل شد،  سال 76 به شهادت رسید و محسن بارفروش در عملیات کربلای5 و  در  23 سالگی در جریان فتح شلمچه ششم سال 1365 به درجه شهادت  نائل آمدند.


اشاره می‌شود سیدمحمد حسینی همچنین  عصر دیروز(جمعه 24 تیر) در مراسم یادواره شهید گمنام و در جمع گرم و صمیمی مردم روستای مسلم آباد و حسین آباد بخش قمصر کاشان حضور یافت و  همراه با مردم روستا و خانواده شهدا  به خواندن دعای سمات پرداخت.


 حسینی در پایان مراسم دعا در سخنرانی با ابراز خوشحالی از شرکت در مراسم معنوی و پر فیض با گرامیداشت  رشادت و فداکاری شهیدان و تجلیل از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا اظهار داشت: مردم ایران قدردان و خانواده عزیزان هستند و این اجتماع مخلصانه و بی ریا گواهی بر این موضوع است.


 حسینی با اشاره به اینکه جوانان این سرزمین در مقابل همه تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرده و با نثار خون خود عزت و سرافرازی را برای مردم ایران رقم زدند، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران همه قدرت و ظرفیت خود را بسیج کرده بودند تا نظام اسلامی ایران را شکست دهند و در این راه ترفندهای مختلفی به کار گرفتند اما رزمندگان اسلام با تمام توان مقاومت و ایستادگی کرده و فتح و پیروزی را به ارمغان آوردند. معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: ملت ایران خط سرخ شهادت را از مولا علی علیه السلام آموخته است و در این راه نورانی ثابت قدم است. حسینی با بیان اینکه جنگ و نبرد دشمنان علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد اظهار داشت: عده‌ای ساده اندیش و خوشبین چنین تصور می کردند که اگر در مقابل دشمنان کوتاه بیایند آنان دیگر دشمنی نخواهند کرد اما همگان شاهد بودند که در مقابل همه محدودیت هایی که پذیرفته شد، دشمنان به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکردند.


 حسینی تاکید کرد: امروز دولت مردمی مصمم است با تمام توان از عزت ،استقلال و منافع مردم ایران صیانت کند و در این راه حضور فعال و موثری در عرصه دیپلماسی و میدان دارد و در عین حال که با جدیت در عرصه مذاکره و دیپلماسی حضور دارد در عرصه میدان هم از موضع قدرت و قوت برخوردار است.


معاون امور مجلس رئیس جمهور روحیه ایثار و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان را رمز پیروزی عزت و پیروزی ملت ایران دانست و گفت: دولت در عرصه دیپلماسی و میدان تامین منافع و مصالح ملت ایران را با جدیت پیگیری می کند تا شرایط اقتصادی کشور را متحول کند.



معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت آیت الله رئیسی از روز اول تلاش دارد تا کشور از لحاظ اقتصادی قدرتمند باشد. این دولت وضعیت معیشت و اقتصاد موجود را زیبنده ملت ایران نمی داند و با همه توان کار می‌کند که شرایط کشور بهبود پیدا کند.


 معاون رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می کند تا تمام ظرفیت های اقتصادی کشور را فعال کند و در این مدت نشان داده که می‌توانیم بسیاری از تحریم‌ها را خنثی کنیم.


معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: همگان دیدند که دیپلماسی التماسی و منحصر کردن همه امور به غرب هیچ نتیجه ای نداشته است لذا  دولت مردمی تلاش می کند روابط حداکثری و متوازنی را با همه کشورهای جهان به ویژه کشورهای همسایه و دوست برقرار کند و با افزایش صادرات و رونق تولید، مشکلات اقتصادی را برطرف سازد.


حسینی تاکید کرد:  دولت سرمایه گذاری های اقتصادی میان مدت و طولانی مدتی را در بخش‌های مختلف اقتصادی آغاز کرده است و ثمرات آن به مرور در اقتصاد کشور مشاهده خواهد شد.


معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت بر اساس برنامه مدون که در آن مشکلات اقتصاد کشور،  چالش‌های فراروی و  راه برون رفت از مشکلات بیان شده، روند بهبود شرایط را پیگیری می کند و به فضل الهی از این مرحله عبور خواهیم کرد.


 حسینی تاکید کرد: باید آموزه ها و توصیه های امام علی علیه السلام را در اجرای عدالت ،رسیدگی به امور محرومین و اقشار ضعیف را در اولویت فعالیت های خود قرار دهیم و افراد شایسته و صالح  در مسند امور کشور باشند که مصالح ملی را بر منفعت شخصی خود ترجیح می دهند.


معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: بدون تردید با پیگیری اهداف و آرمان های شهدا و اتحاد و همدلی و اطاعت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، دست در دست یکدیگر می توانیم بر مشکلات غلبه کرده و شرایط را به نفع مردم متحول کنیم. معاون امور مجلس رئیس جمهور در پایان این مراسم نماز مغرب و عشا را در محل گلزار شهدا و در جمع صمیمی مردم روستای مسلم آباد و حسین آباد اقامه کرد.


 در پایان این مراسم همچنین اهالی روستا با حضور در کنار دکتر خسینی ضمن خوش آمد گویی با ادبیات صمیمی و لهجه شیرین خود ، بدون واسطه درخواست ها و مطالبات اشان را با معاون رئیس جمهور در میان گذاشتند.


 حسینی در جریان سفر به شهرستان قمصر، از یک واحد گلاب گیری سنتی بازدید و در گفتگو با مالک این واحد تولیدی، در جریان مشکلات و مطالبات آنها قرار گرفت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار