آیت‌الله رئیسی:

رسانه‌ها چهره قضات نفوذ ناپذیر و شجاع به مردم معرفی کنند

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: بر همگان روشن است که مردم نسبت به امنیت ملی حساسیت هستند که این حساسیت مقدس است و باید نسبت به آن خداوند را شاکر بود.

به گزارش راه شلمچه،  آیت الله ابراهیم رئیسی ظهر پنج شنبه در دیدار با کارکنان دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: پرونده‌های قضائی، تصمیم گیری سریع و قاطع را می‌طلبد تا مشکلات مردم حل شود.


آیت الله رئیسی تاکید کرد: چهره قضات نفوذ ناپذیر و شجاع باید به مردم معرفی شود و از رسانه‌ها می‌خواهم این افراد را چهره کنند.

 

وی گفت: موضوع لایحه جامع اداری استخدامی قوه قضائیه لایحه اش تهیه شده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه لایحه شورای حل اختلاف را تهیه کردیم و زمانی که آمدم این موضوع کار داشت و این موضوع در حال بررسی که هم اکنون پایان کار است، اظهار کرد: شورای حل اختلاف باید شورای حل اختلاف باشد که طبق اساس کار این محوری‌ترین کار است که کمک بسزایی به ما می‌کند.

 

وی ادامه داد: جرایم قابل گذشت در مجلس تصویب شد و با تأیید شورای نگهبان ابلاغ شد و گاهی شورای حل اختلاف پرونده‌های سنگینی را با مصالحه حل می‌کند که جای تشکر دارد.

 

آیت الله رئیسی عنوان کرد: باید معیشت و مسکن همکاران را دنبال کرد اما شأن دادگستری رعایت شود و باید دادگستری در موضع صلابت و سلامت کار خود را دنبال کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0