فرید شهاب:

روابط ایران و عربستان، همبستگی اُمتِ اسلامی را بیشتر خواهد کرد

رئیس کمیته بین الملل خانه احزاب، سفر اخیر وزیر خارجه عربستان به کشورمان را مهم ارزیابی کرد و گفت:  تداوم این روند،  همبستگی و اتحاد  امت اسلامی را در جهان تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش راه شلمچه،  نشست فرید شهاب رئیس کمیته بین الملل خانه احزاب ایران با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و اقدامات کمیته بین الملل طی جلسات گذشته همچنین پیگیری‌های لازم از سوی این کمیته در خصوص برگزاری همایش" نقش احزاب در روابط خارجی ایران" به عنوان یک رخداد مهم در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری نمود با انسجام و همبستگی خوبی که در میان اعضای کمیته بین الملل وجود دارد اقدامات اساسی و کارشناسی شده‌ای در راستای شرح وظایف و فعالیت‌های مربوطه به ویژه در برقراری ارتباط با احزاب شناخته شده سایر کشورهای جهان‌ صورت گیرد.

رئیس کمیته بین الملل خانه احزاب ایران در ادامه ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به جنین و جنایات گسترده این رژیم قاصب در فلسطین اشغالی به نمایندگی از سوی کمیته بین الملل خانه احزاب ایران خواستار برخورد جدی سازمان های بین المللی و حقوق بشری با این رژیم غاصب شد.

فرید شهاب، همچنین سفر اخیر وزیر امور خارجه عربستان به کشورمان را یک اتفاق خوب و ماندگار در روابط دو کشور پس از یک وقفه چند ساله برشمرد و عنوان کرد: تداوم این روند علاوه بر ارتقاء سطح روابط دو کشور ایران و عربستان اتحاد و همبستگی امت اسلامی را نیز در جای‌جای جهان تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 شهاب با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام بین امت اسلام خاطرنشان کرد: متاسفانه بدخواهان و بدگویان همواره در صدد سیاه‌نمایی و سنگ اندازی هستند که به حول و قوه الهی و با رهنمودهای دلسوزانه مقام معظم رهبری عقیم خواهند ماند.

شایان ذکر است این نشست با صدور دستور کار جلسه آینده مبنی بر پیگیری امور مربوط به برگزاری همایش" نقش احزاب در روابط خارجی ایران" و اعلام آمادگی سایر احزاب جهت تشکیل جلسه آینده کمیته بین‌الملل به پایان رسید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار