دومین همایش بزرگ جوانان شورای وحدت برگزار شد

متکی سخنگو و رئیس هیات اجرایی شورای وحدت در جمع جوانان گفت: جوانان با حضور پرشور خود در این همایش، به پویایی هرچه بیشتر این شورا کمک خواهند کرد.

به گزارش راه شلمچه، در ابتدای این نشست، فرید شهاب رئیس کمیته جوانان شورای وحدت ضمن خوشامدگویی به حاضرین به بیان توضیحاتی درخصوص فعالیت این کمیته طی دوسال گذشته تا کنون پرداخت.

وی گفت: شورای مرکزی کمیته جوانان شورای وحدت از اسفندماه ۱۳۹۹ تا کنون با حضور بیش از ۳۰ عضو از مسئولین جوانان احزاب و تشکل‌های سیاسی و انقلابی فعالیت خود را شروع نموده است که در این دوره با برگزاری این همایش درصدد است ضمن انسجام تشکیلاتی، به انتخاب بهترین جوانان برای حضور در شورای عمومی و سراسری وحدت اقدام نماید.

همچنین حجت الاسلام جلالی، رئیس دفتر جامعه روحانیت مبارز نیز با ارائه مطالب در ارتباط با نحوه فعالیت شورای وحدت و ارکان سه گانه آن یعنی احزاب، اقشار و روحانیت، به بیان توضیحات پیرامون ضرورت وحدت و یکپارچگی نیروها در کار تشکیلاتی تاکید کرد.

در ادامه مراسم منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیات اجرایی شورای وحدت در جمع جوانان شرکت کننده در این همایش اظهار داشت: ماه رمضان آموزه های زیادی دارد که یکی از آنها آشنایی مسلمانان با شخصیت بزرگ انسانی است که به تعبیر جرج جرداق صدای عدالت و انسانیت است یعنی مولا امیرالمؤمنین(ع).

متکی با تاکید براینکه یک پایه کار جمعی باید احزاب و پایه دیگر باید اقشار باشند، اظهار داشت: بیش از 20قشر داریم و تشکیلات فراگیر علاوه بر احزاب، اقشار را هم در خود داشته باشند و یکی از این اقشار، جوانان هستند که با حضور پرشور خود در این همایش، به پویایی هرچه بیشتر این شورا کمک خواهند کرد.

 وی انسجام تشکیلاتی را یکی از اهداف دور جدید فعالیت شورای وحدت دانست و ابراز داشت: با توجه به رویکرد جوانگرایی در شورای وحدت و انتخاب نمایندگانی از این کمیته، ۴ سهمیه برای حضور جوانان در شورای ۱۱۰ نفره عمومی سراسر کشور در نظر گرفته شده است که نسبت به سهمیه سایر اقشار چند برابر است.

در پایان مراسم نیز حاضرین پس از استماع صحبت های نامزدهای جوان، در رای‌گیری شرکت کردند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار