علیخانی:

ستاد حامیان مردمی یعنی سنگرهای دفاع مقدس

رئیس ستاد مرکزی حامیان آیت‌الله رئیسی گفت: ستاد حامیان مردمی یعنی سنگرهای دفاع مقدس و خادمان آن دوران و همچنین یاد بسیجیان بی ادعای آن روزگار بود.

به گزارش راه شلمچه، سفره تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری جمع شد و روز انتخاب در پیش است. در دو هفته گذشته، فرصت بسیار کوتاهی بود تا نامزدهای محترم برنامه های انتخاباتی را اعلام کنند. اما همین فرصت کوتاه، برای ستادهای مرکزی و مردمی نامزدها بسیار فشرده و پرکار و سخت بود. بطوری که فعالان این ستادها آرزو می کردند کاش شبانه روز بیشتر از 24 ساعت می بود.

عباس علیخانی رئیس ستاد مرکزی حامیان آیت‌الله رئیسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار راه شلمچه گفت: با توجه به تجربیات بسیاری در بخش تبلیغات انتخاباتی و فعالیت بر سر صندوق‌های آرا داشتم پاکدستی، عدالتخواهی، ساده زیستی، سواد و اشراف علمی به علوم اسلامی و محبوبیت ایشان در نزد عامه مردم، مدیریت اثربخش و کارنامه موفق جناب رییسی در مدیریت های سابق باعث شد که من به زیر بیرق انتخاباتی ایشان بیایم و افتخار این را داشته باشم که یکی از خدمتگزاران ستاد مرکزی حامیان مردمی آقای رییسی باشم.  

وی ادامه داد: برای کسی که با جان و دل وارد عرصه خدمتگزاری به این مردم شریف می شود، سختی کار هم آسان خواهد شد. کار در ستاد مردمی چنان فشرده و پرحجم است که گذر زمان را متوجه نمی شویم. نه تنها برایی خانواده خود نمی توانیم وقت بگذاریم بلکه همین 24 ساعت شبانه روز را هم کم می آوریم. خستگی در چهره تمام زحمت کشان و فعالان ستاد حامیان مردمی نمایان است ولی این عزیزان این خستگی را به جان می خرند و با توکل بر حضرت صاحب الامر(عج) به کار خود ادامه می دهند. در واقع ستاد حامیان مردمی مرا یاد سنگرهای دفاع مقدس و خادمان آن، مرا یاد بسیجیان بی ادعای آن روزگار می اندازد.

علیخانی در باره چگونگی شکل گیری ستاد انتخاباتی حامیان، گفت: ستاد حامیان دارای چارت و ساختار تعریف شده‌ای بود. نظم و انضباط مطلوبی بر امور جاری بود و چندین کمیته اجرایی داشتیم که شرح وظیفه و خط و مشی هر کمیته و اعضای فعال در آن کاملا تعریف شده و مشخص شده بودند.
به عنوان نمونه می توان از کمیته های رسانه و اطلاع رسانی، کمیته استادان و دانشجویان، مهندسان و نخبگان و صنعتگران، خانواده های شهدا و ایثارگران، کمیته فضای مجازی و تولید محتوا، ورزشکاران و هنرمندان، مدافعان حرم، کمیته هماهنگی مدیران ستادهای استانی، کمیته روحانیون، روستاییان، مذاهب و اقلیت های مذهبی، زنان و دختران، بازاریان و اقشار مختلف مردم نام برد. افراد ستاد با توجه به تخصص، تجربه و سواد دانشگاهی و حوزوی خود در کمیته های مختلف تقسیم شده و خالصانه فعالیت داشته و دارند. 

وی در باره فعالیت‌های ستادی استان‌ها گفت: کمیته استانها با هماهنگی و بررسی دقیق، افراد شایسته و مطمئنی را در تمام استان ها شناسایی و به عنوان مدیر ستاد استانی معرفی کرد که این افراد نیز در استان و شهرها و روستاهای استان خویش به فعالیت تبلیغی پرداختند.

کمیته رسانه و اطلاع رسانی، به صورت لحظه ای تمام اخبار انتخاباتی در رادیو و تلویزیون و شبکه های مجازی را رصد کرده و خود نیز به طور مستمر در گروه و کانال تلگرامی، واتساپی و اینستاگرامی پیام سازی می‌کرد. همچنین گروه تولید محتوای ستاد با تولید پیام های اختصاصی، بازار پیام های انتخاباتی را داغ و انگیزه آفرینی می‌کرد.

کمیته نخبگان و مهندسان همایشی را در سالن بین المللی ابوریحان در دانشگاه شهید بهشتی برگزار کرد که سخنان آقای سیدصولت مرتضوی بود که بسیار مورد اقبال و توجه حضار جلسه واقع شد.

در استان های قم، سمنان، آذربایجان ها، مرکزی، فارس، خراسان های جنوبی و رضوی و شمالی، اصفهان، مازندران، گیلان، خوزستان و بسیاری دیگر همایش های مردمی در حمایت آقای رییسی برگزار شد که برخی از آنها را هم جناب رییسی شخصا حضور داشتند.

کمیته خانواده های شهدا و ایثارگران و مدافعان حرم نیز با دعوت از خانواده محترم این عزیزان، شوری تازه و انقلابی به فعالیت های ستاد می داد که دعوت از خانواده شهید دیپلمات دکتر غضنفر رکن آبادی یک نمونه از آن بود.

هماهنگی ومساعدت برای اجرای موفق همایش جمعیت جوانان و شورای ستاد راهبری در هتل المپیک تهران، دعوت از اقلیت های دینی و مذهبی برای شرکت در انتخابات از جمله راه اندازی ستاد جناب رییسی به دست هموطنان اهل تسنن در مناطق زندگی این عزیزان.

دعوت از ورزشکاران و هنرمندان و چهره های محبوب مردمی در ستادهای آقای رییسی و بسیار از فعالیت های مردمی دیگر که وارد جزئیات آن نمی‌شویم.

رئیس ستاد حامیان رئیسی در خاتمه خاطرنشان کرد:  آرزو دارم و تقاضا می کنم که مردم شریف ایران خارج از هر طیف و رنگ و جناح بندی سیاسی، روز جمعه بر سر صندوق های رای حاضر شوند و آینده خود و کشور شهیدپرور خود را به احسن وجه تعیین و تثبیت کنند. 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار