امیری سوادکوهی:

سخنان نسنجیده و غیرعلمی رائفی پورها را جدی نگیرید

حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی: سخنان جلف و القائات دلقک مآبانه ی برخی تریبون بدستان غیر متخصص که درک درستی از حقیقت دین ندارند را جدی نگیرید که آنها نانشان در نشر سخنان نسنجیده و غیرعلمی است.


به گزارش راه شلمچه، در پی سخنان ناآگاهانه ی رائفی پور از فعالان اجتماعی و انتساب کلمات نامربوط، جلف و غیر پژوهشی وی به محضر مبارک اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از نویسندگان و محققان جوان در یادداشتی این مواضع را از ثمرات بی تخصصی و عدم اشراف علمی امثال وی دانست و جامعه را به هشیاری هرچه بیشتر نسبت به چنین افرادی فراخواند.

متن این یادداشت بدین شرح می باشد :

سخنان جلف و القائات دلقک مآبانه ی برخی تریبون بدستان غیر متخصص که درک درستی از حقیقت دین ندارند را جدی نگیرید که آنها نانشان در نشر سخنان نسنجیده و غیرعلمی است و همواره منتظر هیاهویی جهت جلب توجه جامعه به خود می باشند.
بیسوادی و خلاء شخصیتی، چنین اعتقادات انسانها را نشانه می‌کند.
سخنان بی پایه و اساس آقای [ر]، درباره ی اهل بیت و نسبت دادن های جلف و سبک به آنان [در باب شوخی]، ما را به این روایت معطوف می دارد که امیرالمؤمنین فرمود: آنکه کلامش زیاد باشد، لغزشش زیاد و آنکه لغزشش بسیار باشد، حیایش کم می شود.
کاش مدعیان غیر متخصص!، چنین بی حیا و گستاخ نمی شدند.

اگر خوشت اومد لایک کن
4
0
حامد ۴ شهریور ۱۴۰۲
بزرگوار شما که لباس پیغمبر بر تن دارید چه کردید ؟با اطمینان میگم یا کامل به صحبت های ایشون گوش نکردید یا مغرضانه نقد کردید.جلف و دلقک واژه های زیبنده ای برای انتقاد در سطح سخنرانان نیست.
پاسخ
آخرین اخبار