شکست نساجی و برد تراکتور

تیم فوتبال تراکتور در هفته دهم لیگ برتر ایران موفق شد با درخشش مسعود شجاعی و محمد عباس زاده تیم ذوب آهن را شکست بدهد.

تیم فوتبال تراکتور در هفته دهم لیگ برتر ایران موفق شد با درخشش مسعود شجاعی و محمد عباس زاده تیم ذوب آهن را شکست بدهد.

 به گزارش راه شلمچه، در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ برتر و از ساعت ۱۵ امروز سه شنبه، تیم ذوب آهن میزبان تیم تراکتور تبریز بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتور تمام شد.

در این بازی که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، محمد عباس زاده (۲۵ و ۸۲) برای تراکتور و «مارکوویچ» (۷۹) برای ذوب آهن گلزنی کرد.

هر دو پاس گل تراکتور را مسعود شجاعی کاپیتان و سرمربی این تیم داد. شجاعی بعد از برکناری علیرضا منصوریان همچنان به صورت موقت هدایت تراکتور را بر عهده دارد.

تراکتور امروز اشکان دژاگه و احسان حاج صفی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

با نتیجه امروز تراکتور ۱۶ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. تیم ذوب آهن هم که تنها تیم بدون برد این فصل است، با سه باخت و ۶ تساوی و کسب ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

پیکان به جمع مدعیان پیوست

دو تیم پیکان و نساجی به میزبانی پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند و در حالی که ابتدا نساجی با گل زود هنگام دقیقه ۷ کریم اسلامی از میزبان خود پیش افتاد، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

با این نتیجه نساجی همچنان با ۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند تا بتوان این تیم را در معرض خطر دانست. شاگردان تارتار نیز با این کامبک ۱۶ امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کردند تا از شرایط خوبی در فصل جاری برخوردار باشند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار