هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

عبور پرسپولیس از فولاد و صعود به دوم جدول/ جدول لیگ

تیم فوتبال پرسپولیس در دهمین دیدار خود در لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید و با ۱۹ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی لیگ صعود کرد.


به گزارش راه شلمچه، تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز دوشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

در این بازی که به میزبانی خوزستان و ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار شد، مهدی ترابی (۸ - پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کرد. با این برد، پرسپولیس ۱۹ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. فولاد هم که دومین باخت این فصل خود را تجربه کرد، با ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

 

ترکیب پرسپولیس و فولاد
 پرسپولیس در روزی که امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت و شجاع خلیل زاده را به خاطر محرومیت در اختیار نداشت، با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، محمد نادری (۹۳ - فرشاد احمدزاده)، احمد نورالهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی (۷۸ - سیامک نعمتی)، وحید امیری و علی علیپور به میدان رفت. بازگشت سیدجلال حسینی و حضور همزمان انصاری، شیری و نادری در زمین از نکات جالب توجه ترکیب سرخپوشان بود که البته نادری در این مسابقه به عنوان بال چپ بازی کرد.

 

در تیم فولاد هم شهاب گردان، موسی کولی‌بالی، ایوب والی، فرزاد جعفری(۲۰- سعادت حردانی)، وحید حیدریه، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، محمد قاسمی‌نژاد (۷۶ - امیرحسین باقرپور)، روح‌الله سیف‌اللهی (۵۲ - صابر حردانی)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا به میدان رفتند.

 

اگر خوشت اومد لایک کن

0
آخرین اخبار