محسنی بندپی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت:

عین‌اللهی فردی مدیر و مدبر، برنامه محور و عدالت محور است

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان گفت: به شما اطمینان می دهم با انتخاب دکتر عین اللهی به عنوان وزیر بهداشت و درمان دولت جدید، شاهد تحولات بسیار خوبی در بخش بهداشت، درمان و سلامت مردم خواهید بود.

به گزارش راه شلمچه، محمدعلی محسنی بندپی در نشست علنی امروز (دوشنبه اول شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم در موافقت با برنامه های وی، ضمن تبریک روز پزشک گفت: سلامت یکی از مهمترین مولفه ها در کشور است، اگر مهمتر از بحث امنیت نباشد، کمتر از آن هم نیست و در نیم قرن گذشته هیچ چیزی مانند ویروس کرونا نتوانسته در یک روز جان 500 تا 684 نفر انسان را بگیرد و هیچ پدیده ای نتوانسته همزمان اشتغال، اقتصاد، کسب و کار مردم، فعالیت های اجتماعی و اداری و حتی شعائر مذهبی را در درگیر کند.

 

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس باید سکان وزارت بهداشت و درمان با این شرایط به مدیری مدبر سپرده شود. من دکتر عین اللهی را از سال 1374 می شناسم، وی فردی مدیر و مدبر، برنامه محور، عدالت محور، تخلق به اخلاق اسلامی و متمرکز بر رسیدگی به مناطق محروم است.

 

وی تاکید کرد: در پاسخ به منتقدان دکتر عین اللهی باید بگویم مهمترین حلقه مفقوده نظام سلامت، نبود مواردی از جمله سلامت ارجاع، پزشک خانواده، سطح بندی خدمات، نسخه الکترونیکی، پرونده الکترونیکی سلامت و... است و تا زمانی که هر بیمار با هر دردی به هر پزشکی با هر تخصصی و نه تنها به یک پزشک بلکه به چند پزشک مراجعه می کند، وضعیت بهداشت و درمان ما همین خواهد بود.

 

محسنی بندپی تصریح کرد: از برنامه های مهم وزیر پیشنهادی بهداشت؛ توجه به موضوع پزشک خانواده است و اگر تنها دکتر عین اللهی به پزشک خانواده بپردازد، در حقیقت به ملت ایران، بیماران و نظام سلامت کشور خدمت کرده است.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به موضوع کمیت و کیفیت خدمات رسانی در حوزه بهداشت گفت: امروز ما در شرایط درست و مطلوبی قرار نداریم، اما با توجه به شرایط کشور در نقطه خوبی هستیم، بنابراین از شما نمایندگان می خواهم اگر دغدغه مردم، مناطق محروم و بیماران را دارید همانند رأی کمیسیون های بهداشت و آموزش به این وزیر پیشنهادی، رأی مثبت دهید تا سکان این وزارتخانه عظیم را به وی بسپاریم، وزارتخانه ای که برای ارزیابی عملکرد دولت ها همیشه مورد توجه بوده است.

 

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم خطاب به نمایندگان مجلس بیان کرد: به شما اطمینان می دهم با انتخاب دکتر عین اللهی به عنوان وزیر بهداشت و درمان دولت جدید، شاهد تحولات بسیار خوبی در بخش بهداشت، درمان و سلامت مردم خواهید بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار