گاف عجیب یک خبرگزاری در باره استاندار تهران!

خبرگزاری تسنیم استاندار تهران را به‌دلیل شباهت پسوند فامیلی‌اش با یکی از بخش‌های بابل، در یک خبر انتقادی زادگاه وی را به بابل نسبت داد.

به گزارش راه شلمچه، حضور مسئولین مازندرانی و تهرانی در منطقه «لزور» فیروزکوه برای بررسی احداث جاده بخش بندپی بابل به این منطقه انجام گرفت، خبرگزاری تسنیم به‌جای اینکه اهمیت پروژه اتصال جاده‌ای بندپی بابل به لزور را با کارشناسی مورد نقد قرار دهد این پروژه در حال بررسی را به استاندار تهران ارتباط داد و نوشت:  احداث چنین جاده‌ای می‌تواند سبب دسترسی بهتر و سریع‌تر برخی مسئولان ارشد استانی به روستای محل زادگاهشان باشد و البته احداث چنین جاده‌ای‌، قیمت اراضی این منطقه را به‌صورت نجومی افزایش خواهد داد و کسانی که در حال حاضر از زمین‌‌داران این منطقه در توابع روستای بندپی هستند، بیشترین سود را از این جهش نجومی خواهد برد!

انوشیروان محسنی بندپی متولد ۱۳۳۵ در نوشهر، روستای بندپی این شهرستان به‌دنیا آمد و هیچ نسبتی با بخش بندپی بابل ندارد.

گفتنی‌است روز 13 مردادماه علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم بابل و احمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه به همراه معاونین استانداران تهران و مازندران، معاون وزیر راه و رئیس راهداری کشور، فرمانداران فیروزکوه و بابل از جاده لزور_شیخ‌موسی جهت اتصال شهرستان‌های بابل و فیروز‌کوه بازدید میدانی داشتند.

اتصال جاده شیخ موسی به فیروزکوه از مصوبات سفر سوم هئیت دولت دهم به استان مازندران بوده است.

لزور یکی از بزرگترین روستاهای استان تهران است که با تهران 165 کیلیومتر فاصله دارد و گویش مردم این روستا لزوری که از گویش‌های مازندرانی است، صحبت می‌کنند. این روستا از سمت شمال با دو روستای «برزنه» و «نشل» در شهرستان بابل هم‌جوار است. روزگاری که سفرها با چهارپایان ممکن بود، لزور بر سر راه مسافران شمال به تهران قرار داشت و یکی از اصلی‌ترین مسیرهای شمال کشور به حساب می‌آمد. اما در حال حاضر این راه فقط محل رفت و آمد کوهنوردان و گردشگران پیاده است. 

در صورت احداث این جاده 80 کیلومتری بابل به لزور قطعا ارتباطات بسیار مهمی را از نظر اقتصادی فراهم خواهد کرد که البته با بررسی کارشناسان در زمینه‌های مختلف می‌شود پاسخ به همه سوالات از جمله زیست محیطی را ارائه دهند.





اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار