قهرمانی تراکتور و همه حاشیه‌های دیدار فینال جام حذفی +تصاویر

استقلا با شکست مقابل تراکتورسازی و از دست رفتن جام قهرمانی، فرهاد مجیدی نیز با این تیم وداع کرد. 

به گزارش راه شلمچه، دیدار فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۲۰ امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور بین تیم های استقلال و تراکتور در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز شد که در پایان سرخپوشان تبریزی با نتیجه ۳ بر ۲ حریف آبی پوش خود را شکست دادند و قهرمان این مسابقات شدند. 

* تراکتور دقیقه 17 در یکی از حملاتی که داشت توسط محمدرضا خانزاده به گل برتری رسید. در این صحنه خانزاده توپ را از سمت راست محوطه جریمه روی دروازه ارسال کرد که توپ در تیر دوم وارد دروازه شد و کاری هم از دست حسینی بر نیامد.

* دقیقه 34 حمله تراکتوری ها تا پشت محوطه جریمه استقلال توپ را به احسان حاجی صفی رساند که او هم با پاسی عمقی اشکان دژاگه را با توپ وارد محوطه جریمه کرد و او پس از جا گذاشتن مدافع آبی پوشان توپ را وارد دروازه کرد. 

* آشفتگی دفاع استقلال و خروج نامطمئن حسین حسینی در دقیقه 42 باعث شد سانتر اشکان دژاگه از جناح راست به تیر دوم روی سر اکبر ایمانی فرود بیاید و این بازیکن با ضربه سر دروازه استقلال را برای بار سوم باز کند. 

* دقیقه ۵۰ : استقلال که برای رسیدن به گل تلاش می کرد خیلی زود در نیمه دوم به گل رسید. در یک رفت و برگشت مهدی قایدی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که با یک ضربه سر دقیق دروازه اخباری را باز کرد تا یکی از گل های خورده را جبران کنند.

داور مسابقه اعلام ۹ دقیقه وقت اضافه کرد که در این زمان استقلال رو به ارسال توپ های بلند آورد و موقعیت هایی را روی دروازه تراکتور ایجاد کرد اما خط دفاعی و دروازه بان تراکتور اجازه ندادند برای بار سوم دروازه باز شود. 

* این دیدار هر چند 5 گل داشت و تماشاگران از دیدن بازی لذت بردند اما برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی با رفتارهای غیرحرفه ای خود صحنه های زشتی را به نمایش گذاشتند. ساکت الهامی که تیمش از حریف پیش بود بارها به داور اعتراض کرد و در نهایت اخراج شد!

محمدرضا آزادی بازیکن تیم تراکتور پس از تعویضش با لگد با زمین کوبید و بطری آب را شوت کرد تا اعتراضش را به تعویض اعلام کند.

فرشید اسماعیلی هافبک میانی استقلال هم همین رفتار را به نوع دیگری تکرار کرد تا به تعویضش یا نتیجه رقم خورده اعتراض کند!

ساکت الهامی که پس از اخراج روی سکوها گریه می کرد، در پایان بازی و پس از حضور در زمین به شادی با بازیکنانش پرداخت و با مشت های گره کرده واکنش های عجیبی نشان داد.

* با اتمام این بازی، پرونده فرهاد مجیدی نیز در استقلال بسته شد. مجیدی که در هفته های پایانی لیگ هیجدهم و پس از شکست استقلال در مقابل شهرخودرو در شهر مشهد جایگزین وینفرد شفر شد، حالا خودش نیز در همین شهر و در همین ورزشگاه برای آخرین بار روی نیمکت استقلال نشست تا وداع تلخی با این تیم داشته باشد. 

*عصبانیت چشمی در رختکن

بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور و در شرایطی که بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به شدت ناراحت بودند روزبه چشمی در رختکن آبی پوشان با صدای بلند فریاد می‌زد.

  

وی که از نتیجه به دست آمده ناراحت بود با وساطت سعید رمضانی از رختکن خارج شد. سرپرست تیم استقلال بعد از عصبانیت چشمی این بازیکن را به بیرون برد و از وی خواست آرامش خود را حفظ کند.


* مراسم اهدای جام قهرمانی به تیم فوتبال تراکتور با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار شد.

 

* در ابتدای این مراسم اعضای تیم داوری با حضور روی سکو مدال یادگاری خود را دریافت کردند.

* پس از آن بازیکنان تیم فوتبال تراکتور با برداشتن مدال خود از جایگاهی که در نظر گرفته شده بود، روی سکو رفتند تا آماده برگزاری جشن قهرمانی شوند.

 

* ساکت الهامی و مسعود شجاعی آخرین نفراتی بودند که برای دریافت مدال خود و حضور در جشن روی سکو رفتند.

* روی پیراهنی که برای جشن قهرمانی تیم تراکتور در نظر گرفته شده بود تصویری از شهید قاسم سلیمانی و شهید مهدی باکری نقش بسته بود.

 

* بازیکنان تراکتور پس از دریافت جام قهرمانی شادی متفاوتی داشتند و با کاپیتان های خود به سمت جلو حرکت کردند و سپس جام را بالا بردند.

 

* بازیکنان تراکتور با قرار گرفتن روی سکو به تنهایی جام را بلند کردند و جایگاه را به نفر بعدی دادند.



منابع؛
مهر
فارس
ورزش3

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار