مجلس اسامی شاسی بلندبگیران را اعلام می‌کند +جزئیات

خبرنگار راه شلمچه با تعدادی از نمایندگانی که نام‌شان در لیست دریافت کنندگان خودروی شاسی بلند در کانال‌های تلگرامی آمده بود از صحت و سقم این خبر جویا شد که این نمایندگان با قاطعیت اعلام کردند هیچ خودرویی دریافت نکردند و احتمالا از منتشر کننده این خبر شکایت خواهند کرد.

به گزارش راه شلمچه، امروز خبری مبنی بر لیست نمایندگان دریافت کننده خودرو در کانال‌های تلگرامی منتشر شد و برخی از رسانه‌ها به دلیل اینکه تعدادی از نمایندگان مجلس اعلام نکردند خودرو دریافت نکرده‌اند بر این اساس نام‌شان در لیست دریافت کنندگان خودروی شاسی بلند آورده‌اند.

قضیه خودروهای شاسی بلند به این صورت بود که سال 1400 تفاهم‌نامه‌ای با یک شرکت خودروسازی خصوصی و امور رفاهی مجلس منعقد شده بود، آن هم زمانی که هنوز ممنوعیت فروش حواله خودرو وضع نشده بود. 

این خودروها به قیمت مصوب در بین برخی از مدیران مجلس و نمایندگان به صورت اقساطی توزیع شده بود و قیمت کمتری هم به نسبت بازار آزاد هم نبوده است.

برخی از رسانه‌ها آنچنان به این خبر دامن زدند که گویی این خودروها رایگان به نمایندگان مجلس اهدا شده بود و یا برای جلوگیری از استیضاح وزیر سابق صمت به تعدادی از نمایندگان باج داده شد که بر اساس تحقیق خبرنگاره راه شلمچه هیچ ارتباطی با استیضاح فاطمی‌امین نداشته که مجلس شورای اسلامی می‌توانست به خوبی در این مسئله ورود کند و واقعیت‌ها را شجاعانه برای روشن شدن افکار عمومی اعلام کند.

بر این اساس شهریار حیدری نمایند حوز انتخابی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی امروز ضمن تکذیب خبری مبنی بر نام او در لیست دریافت کنندگان خودروی شاسی بلند بوده در باره منتشر کنندگان این خبر گفت: بعضاً برخی به دنبال فشار رسانه‌ای هستند، عده‌ای به دنبال شانتاژ کردن هستند و هر روز یک مسئله را مطرح می‌کنند.

 شهریار حیدری همچنین در پاسخ به اینکه مجلس تصمیم دارد چه زمانی اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو‌های شاسی بلند را اعلام کند، تصریح کرد: مجلس شروع شود از هفته آینده اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو‌های شاسی بلند اعلام می‌شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار