کریمی‌فیروزجایی:

مدیرانی که در روند نظارتی مشکل ایجاد کنند، تحت تعقیب قرار می‎گیرند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بر نقش حیاتی دیوان محاسبات در جلوگیری از انحراف دولت از قوانین بودجه‌ای کشور تاکید کرد.                       


به گزارش راه شلمچه، علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملتاظهار کرد: نگاه تیزبین دیوان محاسبات کشور مانع اساسی در تخلفات دستگاه‌ها از قانون بودجه سالانه است.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ توسط دیوان محاسبات، گفت: ارائه به موقع این گزارش دقت نظر مجلس در چگونگی تخصیص بودجه به دستگاه‌های دولتی را بیشتر می‌کند.

 

کریمی فیروزجایی با تاکید بر اینکه دیوان محاسبات کشور در مسیر تحول و نوآوری قرار دارد، افزود: نظارت به روز دیوان محاسبات بر دستگاه‌های اجرایی قانونمندی و جدیت آنها در رویه های قانونی را تضمین می کند.

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از رویکرد جدید دیوان محاسبات، گفت: دیوان محاسبات در دوره جدید هوشمندانه و فناورانه عملکرد دستگاه‌ها را رصد و نظارت می‌کند.

 

این نماینده مجلس با اشاره به تاثیر رویکرد نظارتی مجلس در پیشرفت و بالندگی کشور، افزود: مجلس با استفاده از ابزار نظارتی دیوان محاسبات روند پیشرفت طرح های توسعه کشور را شتاب خواهد بخشید.

 

کریمی فیروزجایی ادامه داد: گزارش به موقع و ابتکاری تفریغ بودجه سال ۹۸ بیانگر کارآمدی نظارت ها بر اساس واقعیت‌ها است و استنکاف دستگاه‌ها از همکاری با دیوان محاسبات روند پیشرفت همه جانبه کشور را با اختلال مواجه می کند.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس خاطر نشان کرد: مدیرانی که در روند کار نظارتی مجلس شورای اسلامی مشکل ایجاد کنند، تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار