مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) در ساختمان ستاد مرکزی قوه قضاییه

به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام مهربانی ها با حضور خادمین آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن ابراهیمی؛ رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از کارکنان قوه قضاییه در محل ساختمان ستاد مرکزی قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، در این آیین که به همت امور فرهنگی قوه قضاییه و با حضور پرشور کارکنان و مدیران حوزه های ستادی برگزار شد، مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از کاروان خورشید خادمان حرم رضوی به ابراز ارادت به امام رضا (ع) پرداخته و نجوای درونی خود را با امام رئوف در میان گذاشتند.

 

حاضران با درونی آکنده از محبت اهل بیت (ع)، دل‌های خود را روانه مشهدالرضا کرده و از راه دور  با قلبی آکنده از عشق با  امام خود تجدید بیعت کردند.

 

زمزمه صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و نوحه سرایی از سوی خادمياران، توفیق زیارت از راه دور را نصیب تمامی حاضران کرد.

 

همچنین ستاد بازسازی عتبات عالیات در راستای تقدیر و تشکر از کارکنان قوه قضاییه جهت مشارکت وسیع و اقدام ارزنده آنها در طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) و صحن و شبستان حضرت زینب (س) «سند افتخار» تقدیم محضر رئیس معظم قوه قضاییه کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار