رئیس شورای شهر خشرودپی:

مراکز درمانی شهر خشرودپی باید تجهیز و به روز شود

شعبانزاده رئیس شورای شهر خشرودپی بندپی بابل از مسئولین علوم پزشکی بابل خواست مراکز درمانی بخش بندپی غربی را به روز کنید تا مردم این منطقه از امکانات پزشکی و درمانی به خوبی بهره‌مند شوند.

به گزارش راه شلمچه از بابل، حسین شعبانزاده رئیس شورای اسلامی شهر خشرودپی در باره انتقال آمبولانس این شهر به بابل گفت: آمبولانس مذکور مربوط به زایشگاه شهر است که به گفته مسئولین چون این زایشگاه اصلا متقاضی ندارد و تا حالا کسی درخواست آمبولانس را نداشته پیشنهاد دادند به بابل انتقال پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد چنین تصمیمی گرفته شود حتما باید با اعضای شورای شهر خشرودپی جلسه‌ای برگزار کنند که اگر قانع کردند در آن صورت انتقال آن بلامانع می‌باشد و یقینا اعضای شورای اسلامی شهر خشرودپی برای حفظ آمبولانس و حتی پیگیری مطالبات مردم این منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

شعبانزاده با اشاره به تماس تلفنی که معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی بابل داشتند، اظهار کرد: صراحتا به خانم دکتر جمیله آقاتبار گفتیم که اگر مردم از زایشگاه استقبال نمی‌کنند و مراجعه نمی‌کنند باید علت را در خودتان ببینید که قطعا امکانات خوبی در اختیار ندارند و مردم هم به ناچار برای امکانات بیشتر به شهر مراجعه می‌کنند و بنابراین زایشگاه و درمانگاه خشرودپی باید دارای تجهیزات به روزی باشد تا جوابگوی مردم باشد.  

عضو شورای اسلامی شهر خشرودپی در باره امکانات پزشکی و بهداشتی این شهر گفت: قبلا دو داروخانه شبانه‌روزی فعال بودند و در یک مقطعی هم هر دوی آنها تعطیل شدند که با پیگری‌های شورای شهر و شورای بخش و همچنین بخشدار، هر شب یکی از این داروخانه‌ها به صورت نوبتی فعال است و البته از همکاری مالکان داروخانه‌ها هم باید تقدیر کنیم.

حسین شعبانزاده ضمن تقدیر از دو نماینده مردم بابل در مجلس، اظهار داشت: هر وقت درخواستی داشتیم و یا جلساتی دعوت کردیم هر دو نفرشان آمدند و امروز هم با دکتر کریمی‌فیروزجایی و سردار سعادتی در باره انتقال آمبولانس صحبت کردیم که ضمن تأکید بر حفظ آن قول دادند تا برای تجهیزات دیگر پزشکی پیگیری لازم را انجام دهند و خشرودپی به امکانات پزشکی خوبی تجهیز شود.

گفتنی‌است بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این بخش بندپی غربی بیش از۳۰۰۰۰هزار نفر جمعیت بوده است و این بخش دارای دو دهستان شهیدآباد و خشرود است که البته شهر خشرودپی هم در مرکز این بخش قرار دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار