جوشش نیروهای انقلاب در ستادهای رئیسی شکل گرفت

مسعود زریبافان گفت:  خلوص، تواضع و مردمی بودن را باید از حاج قاسم آموخت و مدیران آینده کشور باید بین مردم بودن را فراموش نکنند.

به گزارش راه شلمچه، مسعود زریبافان در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 مسئولیت ستاد مردمی دولت نهم را بر عهده داشت و در انتخابات 1400 هم در ستاد مرکزی رئیسی فعالیت می‌کنند و اگرچه در دولت نهم و دهم مسئولیت‌هایی را هم داشته از جمله معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز بودند. 

با زریبافان در باره حال و هوای ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی و همچنین ویژگی‌های دولت رئیسی در صورت پیروزی در انتخابات 28 خرداد گفت‌و‌گو کردیم.

وی در باره اینکه در ستاد انتخاباتی رئیسی چه خبر است، گفت: در ستاد آقای رئیس جوششی از نیروهای انقلابی شکل گرفته و علی رغم بی رغبتی که به حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا نشان داده بودند و بر خلاف خیلی از افراد که حرص ریاست جمهوری دارند اما در باره آقای رئیسی برعکس شده و اطمینان می‌دهم رئیسی 1400 بسیار متفاوت از 96 است و اینبار عشق مردم به ایشان بیشتر شده‌است همانطوری که عشق شهید حاج قاسم سلیمانی به دل آحاد مردم کشور افتاد و این همان خلوص آنان است. 

زریبافان مدیران دولت آینده را با الهام گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی، مردمی بر شمرد و  افزود: یکی از ویژگی‌هایی که حاج قاسم داشتند صدافت در گفتار بود و باید مدیران ما این ویژگی را سرلوحه کارهای خودشان قرار بدهند. خلوص، تواضع و مردمی بودن را باید از حاج قاسم آموخت و مدیران آینده کشور باید در بین مردم بودن را فراموش نکنند. زمانی که در ریاست جمهوری بودم می‌دیدم آقای رئیسی از قوه قضائیه تا خیابان فلسطین را پیاده می‌رفتند اما خیلی ها در نهاد ریاست جمهوری و یا قوه قضائیه بودند ماشین تا دم دفترشان می‌آمد تا سوارشان کنند. مسئولی که با مردم نباشد درد مردم را نمی‌فهمد.

وی ادامه داد: معمولا کاندیداها خیلی حرف‌های خوبی می‌زنند اما در دل مردم نمی‌نشیند چون مشکلات مردم را از طریق رسانه‌ها مطلع می‌شوند و اگر واقعا در بین مردم باشند چون مشکلات مردم را از نزدیک لمس می‌کنند برای همین وقتی از دغدغه مردم می‌گویند قطعا باورپذیری بیشتری از سوی مردم به جود می‌آید. رئیسی مشکلات مردم را با حضور در کارخانه‌ها و شنیدن صدای کارگران بود که مانع تعطیلی کارخانه‌ها شد و یا کارخانه‌هایی که تعطیل شده بود را بازگشایی کردند این همان مردمی بودن یک مسئول است که درک درستی از دغدغه مردم را به خوبی حس می‌کند و بیکاری کارگران و مشکلات خانواده‌ها را می‌فهمد. آقای رئیسی در صورت پیروزی در انتخابات باید مدیرانی را انتخاب کند که همانند خودش درک درستی از مردمی بودن را داشته باشند. با ویژگی‌هایی که از آقای رئیسی سراغ داریم قطعا دولتی را تشکیل می‌دهند که منش خدمت داشته باشند.


مسعود زریبافان در باره معرفی رئیسی به مردم هم گفت: همانطوری که آقای رئیسی هستند معرفی کنیم نه اینکه غلوآمیز باشد و طرف را به عرش نبریم که ناباوارانه باشد بلکه هر آنچه که هست را بگوییم و خود آقای رئیسی همین‌ها را می‌گویند و این یکی از ویژگی‌های مهم ایشان است و دیگر اینکه برای خدا کار کنیم و به همه دوستان می‌گویم که برای آقای رئیسی کار نکنید بلکه برای خدای رئیسی کار کنید و اگر چنین باشد موفق خواهیم بود. در حال حاضر خیلی از مردم برای رأی دادن مردد هستند و باید آنها را متقاعد کنیم و متوجه کنیم که اگر به صحنه انتخابات نیایند چه اتفاقی برای کشورشان می‌افتد ما که تکلیف خودمان را می‌دانیم بنابراین باید بین مردم برویم و اهمیت انتخابات را متوجه آنها کنیم.

وی مشارکت مردم را خوب پیش‌بینی کردو گفت: اینکه مردم در انتخابات حضور کمرنگی خواهند داشت اینگونه نیست و این را تلقین کردند ولی حضور خود آقای رئیسی یکی از دلایلی است که مردم پای صندوق‌های رأی می‌آیند و انشالله با حضور حداکثری خود به نفع انقلاب  و مردم رقم خواهد خورد.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
0
خادم ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
شما همون سخنرانی در وقت ثبت نام برای کاندیداتوری و توهین به فرزند ملت جناب احمدی‌نژاد برای ما کافی بود. لطفا سکوت‌ اختیار نمائید.
پاسخ
آخرین اخبار