مرگ بر اثر کرونا تا ظهر امروز به مرز 2هزار نفر رسید!

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۲۴ هزار و ۸۱۱ تن افزایش یافت.

به گزارش راه شلمچه، دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۱۷۶۲ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است. 

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۹۳۴ تن رسیده است؛ همچنین تا به امروز خوشبختانه ۸۹۳۱ تن بهبود یافته‌اند.

وی با تاکید بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشت کارمندان به ادارات گفت: بر اساس این مصوبه تنها حداکثر تا یک سوم کارمندان به صورت شیفت در محل کار حضور خواهند یافت تا امورات به انجام برسد و البته این یک سوم، سقف شیفت‌هاست و با تصمیم مسئولان می‌شود از میزان آن کاست.
 
گفتنی‌ است از روز گذشته روند ارائه آمار مبتلایان ویروس کرونا در کشور تغییر کرده و به تشخیص و تصمیم مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دیگر آمار تفکیکی مبتلایان در هر استان منتشر نمی‌شود؛ تصمیمی که انتقادات زیادی به دنبال داشته اما تغییری را موجب نشده است.
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار