مرگ حوادث جاده‌ای در حال افزایش است!

در حالی‌که تعداد جانباختگان کرونایی در کشور روند کاهشی دارد اما فوتی‌های حوادث رانندگی با شروع سال جدید رو به افزایش است.

به گزارش راه شلمچه، با توجه به آمار جان باختگان در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و روند کاهشی فوتی‌ها ادامه دارد اما متأسفانه آمار جانباختگان کشته‌های حوادث رانندگی در کشور در حال افزایش است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: از ۱۵۴ فقره تصادف حادثه خیز در شهرها و جاده‌ها متاسفانه ۲۰۲ نفر کشته شدند. از این تعداد ۱۷۴ نفر در جاده‌ها و ۲۸ نفر در شهرها بوده‌اند.

وی بیشترین زمان وقوع تصادفات را از ساعت ۱۶ الی ۲۰ نامید و گفت: ۲۶ درصد تصادفات در ساعت ۱۶ تا ۲۰ رخ می‌دهد و بعد از آن ۲۲ درصد تصادفات از ساعت ۱۲ تا ۱۶ رخ می‌دهد.  

حسینی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی و در مقایسه با نوروز سال قبل افزایش ۲۳ درصدی تردد بین استانی از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ نسبت سال قبل را داشته‌ایم.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد جان‌باختگان مربوط به تصادفات جاده‌ای و ۲۵ درصد دیگر مربوط به تصادفات شهری بوده است.

حسینی افزود: در محورهای شمال غرب وضعیت جوی ناپایداری داریم که توصیه می‌شود افرادی که به این شهرها قصد سفر دارند لوازم ایمنی برای رانندگی کردن در شرایط بارانی و برفی را به همراه خود داشته باشند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار