عضو هیئت رئیسه مجلس:

مشکلات مردم با نگاه جهادی و انقلابی از بین می‌رود

 کریمی‌فیروزجایی در جمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی: حل مشکلات مردم با نگاه جهادی و انقلابی از بین میرود، نگاه‌های اداری باید کنار گذاشته شود.

به گزارش روح‌الله رفیعی خبرنگار راه شلمچه در بابل،گروهی متشکل از بسیجیان و دانشجویان جهادی رشته‌های پزشکی و پرستاری در روستای بندبن بخش بندپی شرقی در قالب طرح شهید سلیمانی «غربالگری کرونایی» برای ارائه خدمات پزشکی  مشغول فعالیت‌های عمرانی می‌باشند.

روز گذشته کریمی‌فیروزجایی به همراه فرماندار و فرمانده سپاه بابل با گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد بابل دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در جمع این گروه جهادی گفت: اگر کسی بخواهد در مسیر شهدا و انقلاب گام بردارد امروز مسیر شهدا و انقلاب خدمت به این مردم هست.

وی با بیان اینکه نگاه‌های اداری باید کنار گذاشته شود گفت: حل مشکلات مردم، با نگاه جهادی و انقلابی از بین میرود.

رئیس فراکسیون امور عشایری مجلس افزود: امسال بودجه خوبی در بحث آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری برنامه‌ریزی شد.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از زمان حضورم به‌عنوان نماینده مردم این شهر، آبرسانی 16 روستا به اتمام رسید، اظهار کرد: این روستا (بندبن) در طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف است انشاالله از ردیف بودجه امسال و کمک خیرین، مشکلات آبرسانی را هم برطرف خواهیم کرد.

وی با اشاره به وعده‌ای که مخابرات برای تقویت دکل‌ بخش‌های بابلکنار، بندپی شرق و غرب را داد، از اتصال جاده بندبن به درازکش و بهسازی آن را در برنامه سال جدیدخبر داد و گفت: از جمله مشکلات مطرح شده روستای بندبن توسط این گروه جهادی و مردم روستا، آب شرب، ضعیف بودن اینترنت و بهسازی راه‌های متصل به روستاهای این منطقه بوده است.

سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه شهرستان بابل هم در این دیدار اهداف حضور بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی را تربیت نیروهای انقلابی، برطرف نمودن مشکلات مردم و مطالبه‌گری دانست و افزود: یکی از الطاف خداوند متعال وجود جوانان و بسیجیان عزیزی است که امروز در ایران برای سربلندی و عزت کشور بی‌منت و بی‌مزد و اجر در مناطق محروم برای رفع محرومیت حضور پیدا می‌کنند.

وی بسیج سازندگی سپاه شهرستان بابل در جهت برطرف نمودن مشکلات مردم منطقه را اعلام آمادگی کرد.




اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار