کریمی‌فیروزجایی:

نقشه راه کشور در مسیر پیشرفت و عدالت است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عزم قاطع مجلس برای تحول در عرصه حکمرانی با تغییر رویکردهای بودجه سال آینده کشور آغاز خواهد شد.


به گزارش راه شلمچه، علی کریمی‌فیروزجایی به خانه ملت گفت: آشنایی با دلایل ناکامی‌های برنامه‌های شش گانه کشور، موفقیت تدوین برنامه هفتم توسعه را تضمین خواهد کرد.

 

نماینده مردم بابل در مجلس با تأکید بر عزم قاطع مجلس برای تحول در عرصه حکمرانی افزود: این تحول با تغییر رویکردهای بودجه سال آینده کشور آغاز خواهد شد. تحقق پیش بینی‌های برنامه توسعه هفتم نیازمند برخورداری از پیوست فرهنگی است.

 

کریمی فیروزجایی با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور، گفت: تمرکز  بر اقتصاد مقاومتی و استحکام بنیان های فرهنگی کشور در شرایط پیچیده داخلی و خارجی ضرورت دارد. جلوگیری از تورم فزاینده و تقویت پول ملی از طریق تولید دانش بنیان، نقشه راه کشور در مسیر پیشرفت و عدالت است.

 

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تأکید بر ضرورت شناخت مولفه های پیشتازی در جنگ اقتصادی افزود: وزارتخانه های اقتصادی دولت در شرایط جنگ ترکیبی و تغییر سازوکارهای اجرایی در حوزه اقتصاد و معیشت باید راهکارهای متمرکز و موثر ارائه کنند.

 

وی با تأکید بر حمایت همه جانبه خانه ملت از رویکرد تحولی دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد یادآور شد: کاهش تورم از ۶۰ به ۴۰ درصد نتیجه تأثیر روندهای مدیریتی در حوزه اقتصاد است.


عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم : مردمی سازی اقتصاد در گرو تغییر رویکرد مدیریتی در ساختارهای فربه اقتصادی و افزایش مشارکت پذیری مردم در فرآیندهای مربوطه است.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار