کریمی‌فیروزجایی در آئین بازگشایی مدارس:

مجلس در مسیر حمایت از معلمان و دانش آموزان پیش می‌رود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی: مجلس شورای اسلامی تمام قد در خدمت آموزش و پرورش است همانطور که با صد درصد رای اعضاء لایحه رتبه بندی معلمان مطرح شد و به امید خدا به تصویب خواهد رسید.

به گزارش راه شلمچه، صبح امروز(مهر) آئین آغاز سال تحصیلی 1400- 1401 با حضور علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، قاسم احمدی لاشکی معاون پارلمانی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش در دبیرستان محمود افشار منطقه ۳ تهران برگزار شد.

در این مراسم علی کریمی فیروزجایی با اشاره به همزمانی دفاع مقدس و بهار تحصیل و آموزش گفت: شهید علی لندی دانش آموز ۱۵ ساله‌ای که در حادثه‌ای در شهرستان ایذه بار دیگر خاطره رشادت‌های مردان و زنان این مرز و بوم را زنده کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان با بیان اینکه امیدوارم با شروع واکسیناسیون عمومی در کشور، آموزش و پرورش بار دیگر به چرخ اصلی خود برگردد، گفت: مجلس تمام قد در خدمت دستگاه تعلیم و تربیت است. مصداق بارزش ۱۰۰ درصد موافقت اعضای کمیسیون آموزش و موافقت ۹۷ درصد صحن علنی مجلس با لایحه رتبه‌بندی معلمان است. ان شاءالله به زودی زود این لایحه به تصویب خواهد رسید.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم که نقطه آغاز توسعه، جایی جز آموزش و پرورش نیست. این مسیری است که همه کشورهای توسعه یافته آن را طی کرده‌اند و ما نیز باید آن را طی کنیم.

کریمی فیروزجایی در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش نقطه وحدت بین دولت و مجلس است، اظهار داشت: رئیس جمهور پس ار تصدی قوه مجریه، چندین بار در کمیسیون آموزش و پرورش شرکت کردند و به مسئله فرهنگیان و بازنشستگان تأکید داشتند، با این حال امیدوارم در مسیر حمایت از معلمان و دانش آموزان پیش رویم.




علی هدایتی/

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار