نتایج امشب بازی‌های لیگ برتر ایران

تمامی دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال ایران امروز(یکشنبه 27 اسفند 1402) برگزار شد.                    

به گزارش راه شلمچه، هفته بیست یکم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) با انجام 8 دیدار آغاز شد.

از ساعت ۲۱ استقلال در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت علی صفایی به مصاف تیم هوادار رفت که این دیدار یک بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۱) تنها گلزن این دیدار در بازی امروز بود.

 

محمد میری و محسن گودرزی از هوادار و جلال الدین ماشاریپوف و محمد حسین مرادمند از استقلال توسط صفایی داور این دیدار با کارت زرد جریمه شدند.

دو تیم استقلال و هوادار بازی را در شرایطی آغاز کردند که هر دو تیم سرمربیان جوان و لالیگایی را روی نیمکت خود داشتند. استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ثانیه‌های ابتدایی بازیکنان استقلال صاحب کرنر شدند. آبی پوشان کرنر را از سمت چپ کوتاه کار کردند که این توپ را ابوالفضل جلالی روی دروازه هوادار ارسال کرد و آرمین سهرابیان از غفلت مدافعان هوادار نهایت استفاده را کرد و با ضربه سر دقیق توپ را به جهت مخالف علیرضا حقیقی زد تا در ثانیه ۵۱ اولین گل استقلال به ثمر برسد.

استقلال با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و صدر جدول را با سه امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس برای خود نگه داشت. هوادار هم با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.


پرسپولیس 2  پیکان 0

پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۵ میزبان پیکان بود که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به نفع پرسپولیس خاتمه یافت.

گل‌های پرسپولیس را محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق ۳۹ و ۵۳ به ثمر رساند.

شرح گل‌ها: پس از آنکه ریگی توانست با اشتباه محاسباتی بازیکن پیکان یک پنالتی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد، کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی با یک ضربه مطمئن گل اول سرخپوشان را در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند. 

در دقیقه ۵۳ نیز این مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس توانست ارسال خوب مهدی ترابی را با یک ضربه سر در نزدیکی محوطه شش قدم راهی دروازه پیکان کند.

همزمان با این دیدار، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران، مس رفسنجان و ذوب‌آهن و نیز سپاهان و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۹ نیز سه دیدار ملوان و صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد، شمس‌آذر قزوین و تراکتور آغاز شد. آخرین دیدار این هفته هم از ساعت ۲۱ بین دو تیم هوادار و استقلال برگزار می‌شود.

نتایج امروز به شرح زیر است:

آلومینیوم اراک ۱ - ۰ نساجی مازندران

 گل‌: امیر نوری برای آلومینیوم اراک

 آلومینیوم اراک در دقیقه ۴۴ توسط امیر نوری با یک سوپرگل توپ ارسالی را به تور دروازه نساجی چسباند. نوری با یک والی زیبا توپ را روانه دروازه حریف کرد که پس از اصابت به تیرک دروازه اولین گل این دیدار به ثمر رسید.

 

مس رفسنجان ۲ - ۲ ذوب‌آهن

گل‌ها: فریبرز گرامی و رامتین سلیمان زاده (گل‌به خودی)  برای ذوب‌آهن

شرح گل‌ها: ذوب‌آهن در دقیقه سوم این مسابقه توانست از توپ ارسالی به درون محوطه جریه مس رفسنجان استفاده کند و فریبرز گرامی پس از دفع توپ اشتباه مدافع مس، گل اول این دیدار را به ثمر برساند. ذوب‌آهنی‌ها در دقیقه ۱۵ اما توپ را از سمت راست به روی دروازه مس رفسنجان ارسال کردند که با اشتباه مهلک رامتین سلیمان‌زاده دروازه این تیم به اشتباه باز شد و ذوب‌آهن به گل دوم خود رسید.

دو گل ذوب‌آهن در نیمه نخست بی پاسخ نماند و مسی‌ها در دقیقه ۴۲ توانستند با شوت زیبا و دقیق جلال الدین علی محمدی به گل اول خود برسند. در ادامه نیز  محمدمهدی محبی با پاس گل سجاد شهباززاده در دقیقه ۷۶ پس از دریبل مدافع حریف در یک شرایط سخت توانست گل دوم مس رفسنجان را به ثمر رساند.  

 

سپاهان 2- ۰ گل گهر سیرجان

گل‌: رضا شکاری برای سپاهان و کاوه رضایی

  فرشاد احمد زاده با یک توپ ربایی هوشمندانه و یک پاس زیبا، رضا شکاری را در دقیقه شش در موقعیت خوبی گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک بغل پای ساده به تیم قبلی خود گلزنی کرد و اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

 

ملوان ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان

گل‌: محمدرضا سلیمانی

شرح گل‌: شاگردان مهدی تارتار در دقیقه ۶۷ توانستند توسط محمدرضا سلیمانی به گل اول خود دست یابند؛ این بازیکن پس از اشتباه مدافع حریف در دفع توپ، با دریافت یک پاس در عمق زیبا پس از یک چرخش و ضربه‌ای منحصر به فرد گل اول قوهای سپید را به ثمر رساند.

 

استقلال خوزستان ۰ - ۰ فولاد 

 

شمس‌آذر قزوین ۰ - 2 تراکتور

گل‌‌ها: مهدی حسینی برای تراکتور و رحمان جعفری

 

شرح گل: مهدی حسینی در دقیقه ۲۴ توانست پاس کات بک رحمان جعفری را با یک ضربه بغل پا تبدیل به گل کند و اولین گل شاگردان خمس در خانه حریف را به ثمر برساند. تراکتوری‌ها اما در دقیقه ۵+۹۰ هم دست از کار نکشیدند و رحمان جعفری که هفته قبل نیز برای این تیم‌ گلزنی کرده بود موفق شد گل دوم تراکتوری‌ها را روانه دروازه حریف کند.

 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار