گزارش تصویری نمازجمعه امروز تهران

نماز جمعه این هفته تهران (۵ اسفند ماه ۱۴۰۱) به امامت حجت‌الاسلام صدیقی در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اگر می‌خواهیم امام حسینی زندگی کنیم خدا را از یاد نبریم تا او به ما آرامش بدهد و ما را از این استرس‌ها و غصه‌ها و ناسازگاری‌ها و پرونده‌سازی‌ها نجاتمان دهد از این شایعه پراکنی‌ها کینه‌ها کدورت‌ها که از خدا فراموشی برای جامعه پیش آمده است، نجات پیدا کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ایران به برکت شهدا دارای افتخار و اقتدار شده است. امروز پرچم رهبری به دست نایب امام زمان است و راه و خط همان خط است و شهدا نقش برتری را در این راه ایفا کردند.

نقش سپاه در مبارزه با دشمنان بی بدیل است

 

حجت الاسلام صدیقی گفت: دیدید در جنگ فرهنگی در حالی که دشمنان مطمئن بودند نسل جوان را از هویت اسلامی و ملی به هویت حیوانی و غربی حرکت می‌دهند، شکست خوردند لذا در تمام این میدان‌های جنگ تمام عیار دنیای کفر با جبهه اسلامی داشته است و نقش سپاه در مبارزه با دشمنان نقشی بی بدیل بوده است.

 

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در دنیا برای اولین بار بعد از جنگ احد و صدر اسلام شاهدیم فرماندهان شهید می‌شوند و این از اعجاز مکتب اسلام است. در واقع فرماندهان سپاه به جای آنکه در ستاد فرماندهی حضور داشته باشند در صحنه‌ها و میدان‌های درگیری با دشمن حاضر هستند. شهید همت، شهید باکری، شهید بروجردی و شهید چمران ما از جمله این فرماندهان بودند که در خط مقدم جبهه عاشقانه حماسه آفریدند.

 

وی در ادامه با اشاره به دوران پس از جنگ خاطرنشان کرد: بعد از جنگ خطرناک هشت ساله که از نظر تجهیزات دفاعی نسبت به دشمن در شرایط نابرابر بودیم این سردار حسن تهرانی مقدم بود که با غیرت دینی کمر بسته و عزم خود را جزم کرد تا ایران که فاقد موشک بود در این حوزه دست برتر را پیدا کند.

 

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: به فضل الهی در مساله ساخت موشک موفق شدیم و زمانی که سردار تهرانی این پیروزی را به رهبر خود به عنوان فرمانده کل قوا عرضه کرد رهبری به او فرمودند به این نباید اکتفا کرد و خواست ما را تأمین نمی‌کند زیرا باید به موشک‌های نقطه زن برسیم تا هر جایی را که بخواهیم دشمن خود را مغلوب کنیم.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعدام سرکرده یک گروهک تروریستی تشریح کرد: سرکرده یک گروهک خونخوار و جنایتکار که در دادگاه علنی و با وکیل لازم محکوم به اعدام شد. آنان با دست خونین و با قساوت قلبی در شیراز، حسینیه را منفجر کردند و خیلی‌ها را به خاک و خون کشیده و یا مجروح ساختند و نیز در عملیات‌های انفجاری و تروریستی مختلف حضور داشتند و نقشه‌های زیادی برای تخریب مراکز مختلف را به همراه داشتند، اما دولت آلمان و رسانه‌های ضدبشری این مساله را به چالش کشیدند و حتی دولت آلمان کاردار ایران را احضار کرده و برخی از دیپلمات‌های ایرانی را اخراج می‌کند که لازم است و مردم از وزارت خارجه انتظار دارند برخورد مناسب با این اقدامات وقیحانه را به عمل آورند.

 

وی با اشاره به اجلاسیه اخیر سالانه مجلس خبرگان اظهار داشت: حضور نمایندگان در مجلس خبرگان که نمادی از آمیختگی جمهوریت و اسلامیت است از طرفی آرای نمایندگان پشت نمایندگان است و از طرفی علما و فقها نمایندگان مردم هستند لذا نقش آنان بسیار مهم است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0