حاشیه‌های امروز نمازجمعه تهران +تصاویر

نماز جمعه این هفته تهران( 16 دی ماه) به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: مسئولین باید حواسشان باشد و باید در به‌کارگیری واژه‌ها و کلمات دقت کنیم؛ گاهی جملات، سخنان و تحلیل‌ها که در روزهای انتخابات شنیده می‌شود و مردم بعدا آن‌ها را با سخنان زمان انتخابات مورد نقد قرار می‌دهند، لذا باید انسان قول سدید داشته باشد زیرا این سخنان برای مردم مطالباتی را ایجاد می‌کند که در کوتاه مدت دست‌یافتنی نیست و زمان بر است. یکی از ویژگی‌های سردار شهید قاسم سلیمانی قول سدید و سخن برآمده از علم و متکی بر برهان بود و این شهید بزرگوار هنگامی تحلیل خود را از فروپاشی حکومت متزلزل داعش ارائه کرد که دقیقا قبل از فرارسیدن فروپاشی آن‌ها را از بین برد.

  

امام جمعه موقت تهران  ادامه داد: دفاع مقدس محصول نظام خانواده است، خانواده شهدا بزرگترین سرمایه اجتماعی این کشور هستند، مادر از نگاه محققین رکن و رمز پایداری خانواده است. امروز تمام سرمایه اجتماعی ما بر شانه استوار بانوانی است که نشان دادند پیوندی ناگسستنی با ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و ملی دارند. پایه و اساس سرمایه اجتماعی ما نهاد خانواده است و بانوان عمود این خیمه هستند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0