نمازجمعه این هفته تهران برگزار شد +تصاویر

 نمازجمعه این هفته تهران، 14 بهمن‌ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی فرد برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های عبادی_ سیاسی نماز جمعه این هفته تهران، گفت: از بیانات رهبری انقلاب برداشت می‌شود به منظور ارتقا، شفافیت و جامعیت بودجه و نیز جلوگیری از تحمیل ناترازی بودجه به بانک‌ها، بنگاه‌ها و منابع و مصارف یارانه‌های تبصره ۱۴، طرح‌های محرومیت زدایی، طرح‌های پیشران و نیز یارانه‌های پرداختی برای خرید تضمینی گندم و همچنین تعهدات دولت را به صورت کامل در سقف منابع و مصارف بودجه عمومی منعکس کنیم. بودجه باید شفاف باشد و مردم بدانند کشور چگونه اداره می‌شود. همچنین هزینه‌های این اداره به چه صورت است زیرا عدم شفافیت بودجه آغاز ناکارآمدی هاست.

سخنران پیش از خطبه های امروز نماز جمعه تهران، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

 

وی در ادامه افزود: از دلایل کسری بودجه، عدم کنترل تورم به عنوان یکی از مسائل مهم اقتصادی است. این امر نیازمند همکاری دولت و مجلس و داشتن یک برنامه جامع با هدف کنترل کسری بودجه، ناترازی بنگاه‌ها و مهار رشد نقدینگی است که مسیر ثبات بر اقتصاد کلان را هموار می‌سازد و موجب مهار تورم می‌شود.





اگر خوشت اومد لایک کن
1