نماینده بابل خواهان رفع محدویت برگزاری کنسرت در این شهر شد

نجفی خوشرودی در نطق میان دستور امروز مجلس گفت: تریبون داران مذهبی و سیاسی پاکیزه سخن بگویند.

به گزارش راه شلمچه، علی نجفی خوشرودی در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی بدون نام بردن از کسی ادامه داد: آن تریبونی که در اختیار شماست متعلق به همه مردم است نه ابزار تسویه حساب‌های فردی و سیاسی، آن تتریبون‌ها فرصتی برای خدمت بی‌منت به مردم و مجالسی برای تسویه نفس و ترویج معنویت و فرهنگ والای اسلام رحمانی است.

نجفی گفت: باورکنید مردم سخنان منطقی و معقولانه را بیشتر می‌پسندند.

نماینده بابل در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جلوی محدودیت‌های فراقانونی برای برگزاری کنسرت موسیقی در شهرستان بابل را بگیرد.

نجفی خوشرودی به مشکلات این شهرستان هم اشاره کرد و از عدم وعده تصفیه خانه آب و همچنین عدم مرتفع ساختن مشکلات ذباله این شهرستان گلایه کردند.

نماینده بابل در پایان نطق خود به مناسبت تولد مولانا شعری را سروده و در خاتمه گفت: زنده باد بابل- زنده باد اصلاحات- زنده باد مبارزه با فساد.

اشاره می‌شود اخیرا حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل در انتقاد از عملکرد نمایندگان مجلس در باره مشکلات این شهرستان نمایندگان بابل را  بی‌حال خطاب کرد که یا پیگیر نیستند یا اینکه پیگیری آن‌ها خاصیتی ندارد.
پس از آن علی نجفی خوشرودی در اعتراض به سخنان امام جمعه بابل گفت چرا تریبون نمازجمعه را در اختیارش قرار نمی‌دهند تا عملکردش را بیان کند.

به گزارش راه شلمچه از بابل، با نزدیک شدن به ایام انتخابات، نطق سالیانه نماینده بابل به‌جای دغدغه برای حل مشکلات از جمله بهبود جاده‌ها وضعیت کشاورزی و معیشت مردم به‌دنبال برگزاری کنسرت در این شهرستان است که از منظر بسیاری از فعالان سیاسی اینگونه تبلیغات بیشتر جنبه عوامفریبی دارد و از طرفی هم دیگر نماینده این شهرستان هم با نصب بنرهایی در شهر به بهانه افتتاح نیروگاه 29 مگاواتی برق به گونه‌ای دیگر دست به تبلیغات انتخاباتی زدند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار