واکنش امام جمعه بابل به اظهارات نماینده زاهدان

حجت‌الاسلام روحانی در واکنش به اظهارات نماینده زاهدان که گفته شهر آقای جانبابایی(بابل) به اندازه استان سیستان و بلوچستان امکانات دارند، گفت: من تاسف میخورم دوستان مازندرانی به شما نگفتند که در روز گذشته در یکی از شهرهای استان براساس علی برکت الله یک پروژه ورزشی با 950 میلیارد اعتبار افتتاح شده است.

به گزارش راه شلمچه از بابل، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در ابتدای خطبه این هفته نمازجمعه ضمن قدردانی از حضور نمازگران، گفت: تنها نمازی که در طول هفته جماعت خواندنش واجب است نمازجمعه می باشد.

 امام جمعه بابل با اشاره به حاشیه‌های حضور وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هفته گذشته وزیر بهداشت برای رسیدگی به وضع کرونا در استان سیستان و بلوچستان به آنجا رفتند و در بگو مگویی که میان وزیر و نماینده زاهدان انجام شد، برای من جای تعجب بود که نماینده زاهدان گفت دوستان مازندرانی من به من گفتند شهر آقای جانبابایی (بابل) به اندازه استان سیستان و بلوچستان امکانات دارند. سوال من این است که این دوستان مازندرانی محرومیت های شهرستان بابل را به ایشان نگفتند؟ این دوستان مازندرانی به ایشان نگفتند اگر امکاناتی که در این شهرستان فراهم شده بخش بزرگی از آن برای بخش خصوصی، سرمایه اجتماعی و همت بلند مردم دارالمومنین بوده که حتی ثلث اموات خود را تقدیم بیمارستان ها می کنند که این امکانات حتی برای بیماران شهرهای همجوار و حتی استان های دیگر فراهم شده است؟ 

روحانی ادامه داد: من تاسف میخورم دوستان مازندرانی به شما نگفتند که در روز گذشته در یکی از شهرهای استان براساس علی برکت الله یک پروژه ورزشی با 950 میلیارد اعتبار افتتاح شده است؟ دوستان شما درخصوص امکانات فقیر ورزشی این شهرستان به شما نگفته اند؟ آیا دوستان مازندرانی شما نگفته اند امکانات ورزشی این شهرستان از شهری در کنار بابل که تازه شهرستان شده کمتر است؟ نماینده محترم زاهدان؛ این امکانات بیمارستانی ولله مدیون زیرساخت های دولتی نیست بلکه مدیون مردم این شهر است. پزشکان و بازاریان عزیز بابل اول سال 99 جمع شدند و با همت بلند پول عظیمی برای بیماری کرونا جمع آوری کردند. 

امام جمعه بابل این شهر را المپیکی‌ترین شهر استان و کشور دانست و گفت: در این مدیریتی که در چند سال اخیر ظالمانه ترین تبعیض را به این شهرستان روا داشتند، چرا دروغ می گویید؟ دوستان مازندرانی شما جاده ها را به شما نشان ندادند؟ جاده های بین شهری این شهرستان بوی خون می دهد. جاده گنج افروز را ندیده اید؟ فقط همین مقدار امکانات کمی که فراهم شده است را می بینید؟ حقش بود نمایندگان این شهرستان در این خصوص گله و اظهارنظر می کردند. از وزیر محترم دکتر نمکی و معاون ایشان دکتر جانبابایی به لحاظ خدماتی که در کشور فراهم کردند تشکر می کنم، امکانات بهداشتی هم که به این شهرستان داده شد درخور وزنش بوده گرچه بعضی شهرها امکانات بیشتری فراهم شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار