همصدا شدنِ مسکو با کشورهای عربی، برخلاف مناسبات دو کشور است

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیانیه  نشست روسیه و شورای همکاری  خلیج فارس  را محکوم کرد.

به گزارش  راه شلمچه، "حبیب الله بور بور" دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در   نهصدو بیست و پنجمین  جلسه  عمومی  جمعیت  وفاداران انقلاب اسلامی ،  به بیانیه  پایانی  نشست   روسیه و  شورای همکاری  خلیج فارس واکنش نشان داد و   گفت: این  نشست با حضور کشور امارات، موضع گیری خلاف تمامیت ارضی کشورمان مطرح شده است ،که برخلاف مناسبات و روابط بین تهران و مسکو بوده است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای  انقلاب ادامه داد:  به نظر می رسد لابی عبری_عربی دولتمردان روس را دچار اشتباه محاسباتی کرده است،لذا لازم است وزات خارجه با احضار سفیر روسیه مراتب اعتراض شدید خود را اعلام دارد و از تکرار چنین رفتاری جلوگیری بعمل آید.

بور بور سپس  با ابراز نگرانی از  افزایش   قیمتها و  تاثیر آن بر  معیشت مردم  اظهار داشت: از ابتدای شروع دولت سیزدهم، در موضوع معیشت مردم مرتبا سعی شده که مشکلات کشور را مستقیما خدمت  ریاست محترم جمهور منتقل نماییم، از جمله این موارد قیمت انواع کالاهای مصرفی مردم است که به شکل بسیار عجیبی افزایش پیدا کرده است.

 وی تاکید کرد: لازم است دولت بر روی قیمت کالاهای مصرفی که روزانه مردم با آن درگیر هستند تمرکز ویژه نماید تا بتواند به یک ثبات نسبی برسد.

این فعال سیاسی  اصولگرا  با مطرح کردن سوالی در  همین  رابطه افزود: چرا باید میوه ای که از باغدار با قیمت پایین خریداری می شود، اما با چندین برابر قیمت آن به دست مصرف کننده برسد؟

 بور بور،با توجه به در پیش بودن حماسه اربعین حسینی که نماد برجسته همبستگی شیعیان است بیان کرد: وزارت کشور  از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد مهم انجام دهد و کارهای لازم را به روز پایانی موکول نکند.


اگر خوشت اومد لایک کن
1