واکنش استاد رسانه در باره حمله سایبری به صدا و سیما

منافقین حرف‌ها و شعارهایی بی‌اثری که امروز در چند ثانیه از شبکه یک سیما انتشار دادند، هر روز در رسانه‌هایی که با پول آمریکا و رژیم صهیونیستی تأسیس کردند، پخش می‌کنند.

به گزارش راه شلمچه، اکبر نصراللهی رئیس دانشکده علوم‌اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با فارس، گفت: اقدام امروز منافقین با توجه به کثرت شبکه‌های رادیو و تلویزیونی ابررسانه سازمان صدا و سیما و سابقه نفوذ در زندان اوین و حمله سایبری آبان گذشته به جایگاه‌های سوخت عجیب و غیرقابل انتظار نبوده است. 

  

نویسنده کتاب «مدیریت پوشش اخبار بحران در رسانه‌های حرفه‌ای» با تشکر از سرعت عمل نسبی صداوسیما در اطلاع‌رسانی و مدیریت موضوع، بیان کرد: کشور با مخاطرات و بحران‌های نوظهور مواجهه است باید تدابیر اندیشیده شود تا جلوی تبدیل این نوع مخاطرات به بحران گرفته شده و درصورت وقوع با اطلاع‌رسانی صحیح و سریع و روایت اول، دشمن را در حمله به افکار عمومی ناکام گذاشت. 

  

وی اظهار کرد: منافقین حرف‌ها و شعارهایی بی‌اثری که امروز در چند ثانیه از شبکه یک سیما انتشار دادند، هر روز در رسانه‌هایی که با پول آمریکا و رژیم صهیونیستی تأسیس کردند، پخش می‌کنند.

  

نصراللهی ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین با پناه بردن به صدام و ترور و شهادت رساندن حدود ۲۰ هزار نفر از مردم بی‌گناه و مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس قوه قضاییه، جایگاهی در ایران ندارد و این‌گونه اقدامات، مردم را یاد جنایت‌های آنان در گذشته می‌اندازد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار