امیری سوادکوهی:

وقتی شکم از حرام پر شود دیگر ولیِ خدا را نمی شناسد

در پی اقدام شبهه برانگیز ستاد اربعین در ارائه ی وام با سود بالای بیست و هفت درصد و جزئیات عجیب ارائه ی آن به زائران حسینی، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه در یادداشتی کوتاه چنین روشی را بدعت سخیف و خطرناکی دانست و نسبت به این نوع تجارت ربوی به ستاد اربعین هشدار داد

به گزارش راه شلمچه، متن این یادداشت را در زیر می‌خوانید:


از بدعت های سخيف و خطرناک این روزها در مملکت شیعه، ارائه ی وام ربوی به زائران حسینی و نزول خواری آشکارشان به نام تسهیلات اربعین می باشد. به آنان هشدار می دهیم که سیدالشهداء را در هیچ یک از بازی های سیاسی و تجارت های ربوی خود معامله نکنند و دست از سر مردم و اربعین شان بردارند!.


آنانکه نانشان در تجارت با نام امام حسین علیه السلام و اربعین حسینی گره خورده است تاریخ را مطالعه کنند که روزی بزرگانشان در مکه برای رونق فروش پیاز تلخ عکه از خدا، بهشت و روایات جعلی و عوامانه ی ابوهریره مایه می‌گذاشتند تا سودی نصیبشان شود. تاریخ تکرار می شود و امروز نیز شاهدیم برخی برای منافع مادی و سود ربوی خود سیدالشهداء و زائرانش را ذبح آمال دنیوی شان می‌کنند... وای بر آنان!


سوادکوهی در یادداشتی دیگر نسبت به گرانی نان واکنش نشان داد و تصریح کرد : در روزگاری که برخی از عطش خدمت و احساس مسئولیت! یکدیگر را به پای چوبهٔ دارِ بی آبرویی می برند و برخی برای انسان جلوه دادن خود، انسانیت را زنده بگور می کنند، چه می توان گفت از پدران دلخسته ای که هر شب غرورشان در همسایگی خانهٔ تزویر ذبح و کسی حاضر نیست برای آن شمعی روشن کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار