پیام سیدعلی ادیانی به‌مناسبت فرارسیدن سوم شعبان؛

پاسداران انقلاب اسلامی موجودیت خود را به آموزه‌های بزرگ پاسدار اسلام بنا نهادند

نماینده قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمای، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسین(ع)، روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش راه شلمچه، متن پیام  دکترسیدعلی ادیانی به شرح زیر است:



         "بسم الله الرحمن الرحیم"

در سوم شعبان، نظام تکوین همه شادی ها و تحیّت خود را به پای گهواره مولودی تجمیع نمود که مکوّن عالم و آدم، خالق حکیم به واسطه جبرئیل امین، نامش را حسین نهاده و خَلق و خُلقِ این ودیعه الهی را مصباح هدایت بشر در عالم ناسوت و سفینه نجات انس و جن در عالم لاهوت قرار داد.

خدای حسین او را ملقب به ثارالله نموده و قول و فعل و تقریر امام الهدی حسین بن علی به عنوان پاسدارِ ارزشهای دین، معنویت، عدالت، انسانیت، غیرت و حرّیت را در دل مومنین، پاکدامنان، صاحبان فطرت و قلب سلیم و جوانمردان عالم، تثبیت و پایدار قرار داد.

 بر همین مبنا جوانمردان و پاک سیرتان سپاهی و پاسداران انقلاب اسلامی، موجودیت خود را به وجود مقدس مولود سوم شعبان سیدالشهداء حسین بن علی منتسب نموده و منظومه فکری و عملی خویش را در چارچوب آموزه های بزرگ پاسدار اسلام، اباعبدالله الحسین (ع) بنا نهادند.

 سیره عملی و سنت نظری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون به مثابه " أصلها ثابت و فرعها فی السماء" در دفاع از ملت بزرگ ایران، حدود و ثغور کشور پر افتخارمان و در صیانت و نگهبانی از انقلاب اسلامی، کارنامه اصیل و درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

 راهبردهای هوشمندانه سپاه در تقویت و تحکیم مولفه‌های اقتدار ملی و اهتمام در گستره و فراخی جبهه مقاومت در دفاع از منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیش قراولی در خدمت و دفاع از مردم در ازمنه بحرانی، موجب رجا و امید در بین مردم و یاران انقلاب اسلامی و مایه خوف و رُعب در دل اشرار و طواغیت نظام سلطه و اذناب آنان در جهان و منطقه گردیده است.

 اینجانب روز پاسدار را به همه پاسداران انقلاب اسلامی، این حصن حصین و دژ نفوذ ناپذیر ملت ایران و اسلام عزیز تبریک عرض می نمایم.

 سیدعلی ادیانی
نماینده مردم شریف قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی
 ۸ فروردین ۱۳۹۹

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار