پیشنهاد به رسانه ملی برای دعوت از سلبریتی‌ها

انتظار می‌رود رسانه ملی برای یک بار شده تدبیری اتخاذ کند تا هر باری که سلبریتی‌هایی که قبل از شکل گیری تجمعات خیابانی برای خودنمایی ورود می‌کنند، بلافاصله آنها را به تلویزیون دعوت کرده و در قالب مناظره یا با عناوین دیگر در گفت‌و‌گوی مستقیم دلیل حمایت خود را بیان کنند که آنوقت عیار آنها را هم مردم ببینند.

به گزارش راه شلمچه، هر از گاهی به بهانه‌های مختلفی در کشور شاهد اعتراضات میدانی از سوی برخی که خود را حامی مردم و یا مدافع حقوق اجتماعی و سیاسی می‌دانند هستیم که این اعتراضات سرانجام به آشوب و هنجارشکنی‌های خیابانی و در نهایت تخریب اموال عمومی و یا خصوصی می‌شود.

همیشه پشت این اعتراضات ابتدا رسانه‌های بیگانه‌ای هستند که با تکنیک‌های رسانه‌ای به هر بهانه‌ای باعث برافروحتن احساسات جوانان می‌شوند و پس از آن برخی از سلبریتی‌هایی که به دلیل نداشتن میدان بازی، بلافاصله رگ غیرت‌شان بالا می‌زند و همراه با رسانه‌های بیگانه خودنمایی می‌کنند و خود را طرفدار مردم و با مظلوم نمایی بهترین فرصت را در دیده شدن برای موضوعات مختلف غنیمت دانسته و در نهایت باعث فضایی غبارآلود می‌شوند بدون اینکه اطلاعات درستی در باره آن داشته باشند.

تا حالا همه این اعتراضات به هنجارشکنی‌ها ختم شد بدون اینکه خروجی داشته باشد و سلبریتی‌ها و مقصران هم آزادانه نه تنها مورد بازخواست قرار گرفته باشند بلکه به کار خود ادامه داده و حتی بدون اینکه عذرخواهی کرده باشند.

از ابتدای فتنه و آشوب‌های خیابانی سال 1388 تا کنون چندین سوژه‌های اعتراضاتی میدانی در کشور رخ داده است که هیچکدامشان پایه و اساس درستی نداشته و هر بار هم عده‌ای از چهره‌های به اصطلاح سلبریتی نقش مستقیم در برافروختن آن داشتند که متاسفانه حتی یک نفر آنها نه محاکمه شدند و نه ممنوع‌الکار شدند بلکه همیشه طلبکارانه با شیوه‌های مختلفی رویه غلط را دامه دادند.

اعتراض به ناکارآمدی‌های مسئولین و اعتراض به وضع بد معیشت مردم حق مسلم و ذاتی مردم جامعه است که اگر چنین نباشد ناکارآمدی‌ها بیشتر می‌شود که پایه‌های حکومت‌های دینی و مردمی بر اساس نظارت مردم بنا شده است اما وقتی به خوبی به اعتراضات اخیر عمیقا ورود کنیم هرگز خواسته‌ها و مطالبات مردمی دیده نمی‌شود بلکه بر اساس سرهم کردن کلید واژه‌های احساساتی که توسط جریان براندازانه رسانه‌های بیگانه شکل گرفته و همان کلیدواژه‌ها را با چاشنی احساسات و تایید برخی از سلبریتی‌ها در شبکه‌های بی در و پیکر به سرعت دست به دست شده و سرانجام به کف خیابان ختم می‌شود و سر انجام یک نظام باید هزینه آن را به پردازد.

بنابراین برای یک بار شده انتظار می‌رود رسانه ملی کشور تدبیری اتخاذ کند تا هر باری که سلبریتی‌ها در چنین مواردی ورود می‌کنند بلافاصله آنها را به تلویزیون دعوت کنند و در قالب مناظره یا با عناوین دیگر در گفت‌و‌گوی مستقیم دلیل اعراض خود را بیان کنند و در کنار آن راهکاری هم ارائه دهند و آنوقت است مردم متوجه عیار این چهره‌های به اصطلاح سلبریتی می‌شوند و در این صورت اگر سندی دارند اگر دلایلی دارند که حق کسی ضایعه شده را اعلام کنند.

پرواضح است اگر چنین شرایطی رسانه ملی ایجاد کند هر فتنه و یا برنامه‌های جریان ساز رسانه‌های بیگانه خنثی شده و دیگر شاهد این همه خسارات های مادی و سیاسی و فرهنگی نخواهیم شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
2