دبیرکل و رئیس ستاد انجمن صنایع لوازم خانگی ایران:

تولیدکنندگان زیرزمینی لوازم خانگی منتظر اقدام جدی باشند

انصاری با هشدار به تولیدکنندگان محصولات لوازم خانگی بی‌کیفیت بدون استانداردگفت: همه کالاهایی تولید زیرزمینی بدون نشان استاندارد شناسایی شدند.

به گزارش راه شلمچه، با توجه به اهمیت تولید لوازم خانگی در ایران باید کیفیت تولیدات داخلی با نظارت بیشتری مورد توجه قرار گیرد اما شاید بیشتر از همه در این زمان موجب نگرانی تولیدکنندگان شده؛ تولید لوازم خانگی زیرزمینی که بدون حداقل استاندارد با نشان انواع برند وارد بازار می‌شود که تهدید جدی برای تولیدکنندگان به‌حساب می‌آید.

حبیب‌الله انصاری دبیرکل و رئیس ستاد برنامه ‌ ریزی و اجرایی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار راه شلمچه در باره تولید و عرضه محصولات بی کیفیت لوازم خانگی در بازار گفت: جلسات مهمی با سازمان تعزیرات، سازمان مبارزه با قاچاق و اصناف داشتیم و دقیقا این موضوع مهم را صدر برنامه ها قرار داریم و قرار شد برنامه جامعی ارائه دهیم.

انصاری در پاسخ به این سوال که آیا این کالاها شناسایی شدند، گفت: تمام گزارشات را در اختیار داریم و این کالاها شناسایی شدند و با مسئولین و با سازمان استاندارد هماهنگ کردیم که قرار شده تا بزودی اقدام جدی صورت گیرد.


وی در باره اقبال مردم به تولید داخلی در مدت اخیر گفت: مردم به کالاهای تولید داخل اسقبال خوبی نشان دادند اما ما از تولیدکنندگان و کارخانجاتی که اسم تولیدات خود را به لاتین می‌نویسند انتقاد داریم وقتی می‌بینیم تابلوی کارخانه‌شان را با نام انگلیسی درج می‌کنند. واقعا چند درصد مردم می‌توانند انگلیسی بخوانند؟ نمی‌گویم نام لاتین را ننویسند. باید نام کارخانه و برند را فارسی بنویسند و زیر آن لاتین بنویسند.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار