چرا پرسپولیس افت کرد؟

پرسپولیس در شرایطی که فرصت داشت با تساوی استقلال و شکست سپاهان، باخت هفته گذشته خود را با کسب سه امتیاز خانگی جبران کند مقابل گل گهر به تساوی رضایت داد تا در این هفته تمام مدعیان امتیازات کامل را از دست داده باشند.

به گزارش راه شلمچه، یحیی گل محمدی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی از هر دو تیم انجام شد. نیمه اول با توجه به تغییراتی که داشتیم نیمه خوبی بود. این تغییرات باعث شد کمی ناهماهنگ باشیم اما هر زمان در زمین حریف پاس دادیم به موقعیت رسیدیم و در ضربات ایستگاهی خطرناک بودیم.

   

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: زمان خیلی بدی در نیمه اول گل خوردیم. این کار ما را سخت کرد. نیمه دوم خوب بازی کردیم و به بازی سرعت دادیم و فرصت‌های خوبی کسب کردیم. وقتی پاس می‌دادیم کارمان شکل گرفت و در عمق و کناره‌ها برتر بودیم. در مجموع می‌توانستیم بازی را ببریم اما وقت بدی گل خوردیم.

   

یحیی درباره نقاط قوت حریف سیرجانی تاکید کرد: گل گهر در ضربات ایستگاهی خیلی قوی بود و نباید این همه به حریف ضربات آزاد می‌دادیم. بازیکنان ما برای اینکه جبران کنند خیلی زحمت کشیدند، می‌توانستیم برنده شویم اما نشد.

   

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییراتی که امروز در ترکیب تیمش ایجاد کرد، گفت: بازی قبلی هم گفتم، وقتی بازی‌ها زیاد است فرصت زیاد است بازیکنان با هم هماهنگ شوند ولی در این ۲ سال در هر پست بازیکن از دست دادیم. یک تیم کامل از پرسپولیس رفت. این شرایط سخت است و جذب بازیکن و استخدام آنهایی که با باشگاهشان قرارداد دارند، دشوار است.

   

وی ادامه داد: بازیکنان جدید ما هم نیاز به اعتماد ما دارند و این پروسه زمان‌بر است تا تیم ساخته شود. این مشکل را در ۲ سال اخیر بارها برخورد کردیم و بازیکنان خوبمان جدا شدند ولی این بازیکنان هم در حد و توان زحمت می کشند. باید به آنها اعتماد کرد و فضا را برای آرامش آنها فراهم کرد.

   

گل محمدی درباره نگرانی هواداران از عملکرد تیم و احتمال از دست دادن پنج قهرمانی متوالی گفت: یکسری مشکلات داریم که جای گفتن آنها نیست. همه اتفاقاتی که علیه تیم افتاده برای ما رخ داده است. فقط بحث جدایی بازیکنان نیست و مشکلات دیگری هم داریم. اینها مسائلی نیست که در این کنفرانس صحبت شود. باید صبورتر باشیم و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

   

سرمربی سرخپوشان درباره احتمال جذب دو بازیکن تاجیکستانی یادآور شد: با این ۲ بازیکن صحبت‌هایی شده است. فردا آخرین روز نقل و انتقالات است، باید تا فردا صبر کنیم، هنوز چیزی صد در صد درست نشده است و باید منتظر بمانیم. باید دید وضعیت تیم چگونه پیش می‌رود. باید با گرفتن بازیکن نقاط ضعف را برطرف کنیم اما جذب بازیکنی که در شرایط بازی باشد و کیفیت خوبی داشته باشد راحت نیست. امیدوارم رضایت هواداران را رفته رفته به دست می‌آوریم.

   

به گزارش مهر، سرمربی پرسپولیس درباره تصمیم به تغییر در ثبات همیشگی بازیکنان حاضر در ترکیب تصریح کرد: همه بازیکنان پرسپولیس در یک سطح هستند. بازیکنی نداریم که خیلی با بقیه اختلاف فنی داشته باشد. باید از انرژی همه استفاده کنیم. باز هم می گویم باید به آنها اعتماد کرد. این تغییرات نسبت به بازی قبل وجود داشت ولی چون با سیستم جدید کم تمرین کرده بودیم ولی انصافا در نیمه اول خوب بازی کردیم. باز هم در نیمه دوم تغییرات داشتیم و ۵ تعویض کردیم، هر بازیکنی وارد زمین می‌شود با جان مایه می‌گذارد که نیاز است به آنها اعتماد کنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
1
۱۶ آبان ۱۴۰۰
پرسپولیس افت نکرد! بابا مسعود رفت
پاسخ
آخرین اخبار