چه کسانی همراه رئیس جمهور برای دفاع از دو وزیر پیشنهادی به مجلس رفتند؟

جلسه بررسی صلاحیت آقایان محسن حاجی میرزایی و علی اصغر مونسان برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی آغاز شد.

به گزارش راه شلمچه، جلسه بررسی صلاحیت آقایان محسن حاجی میرزایی و علی اصغر مونسان برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اخذ رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی با دفاع روحانی از وزرای پیشنهادی آغاز شد. 

در این جلسه محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور، دولت را همراهی می‌کنند.

حجت الاسلام حسن روحانی در نشست علنی امروز مجلس و در معرفی وزرای پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری گفت: آموزش و پرورش جزء وزارتخانه‌هایی است که یک مقدار پیچ و خم‌های بیشتری دارد و می‌بایست از این پیچ و خم‌ها عبور می‌کردیم. برای آموزش و پرورش ۹ نفر را در ذهن داشتیم که در مجموع به جناب آقای حاجی میرزایی رسیدیم. ایشان یک مزایای ویژه خودش را دارد که شاید اگر وزیر دیگری بود این مزایا را نداشت. در خصوص خلق و خو و ادب یک انسان فوق‌العاده‌ای است و در این ۶ سال عصبانیت ایشان را تجربه نکردیم. 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار