«نرجس خاتون، حافظ سرّ بزرگِ خاندان امامت» منتشر شد

کتاب «نرجس خاتون، حافظ سرّ بزرگِ خاندان امامت» جدیدترین کتاب از مجموعه آثار علمی محقق و اندیشمند جوان شیعه، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی منتشر شد.

به گزارش راه شلمچه، این اثر فاخر همزمان با دهه فرخنده ی مهدویت و ایام بزرگداشت حضرت نرجس خاتون سلام الله علیها در کتاب پژوهشی مادر باران درج و بصورت جداگانه در قالبی مستقل به زیور طبع آراسته شد.
این اثر نفیس جزء ده ها کتاب منتشر شده ی این محقق شیعی می بایست که در اختیار شیفتگان اهل بیت علیهم السلام قرار گرفته است.
در بخشی از این کتاب آمده است :
در روزگار تلخ غیبت تاریک موعود امم، حضرت بقیت الله الاعظم امام زمان ارواحنافداه و در غبار فتنه ها و بی مروتی ها، راه نجات و پناهگاه هایی وجود دارد که آسمان را قوام و زمین را امان و امت را در حصنی حصین، همراه با کشتی بانی امین قرار داده و در خانه ای از بیت ولایت و فضیلت، در کنار سفره ی با کرامت عترت نشانیده و دل های حزین و چشم های نگران را به سُرِّ مَن رَأیٰ، آنجا که مسرور شود هر آنکه آنرا بیند روشن می کند.
خدای متعال در آسمان پر فروغ ولایت و از پس ابرهای رحمتِ عفاف و نورانیت، بانوی با عظمتی را به جهان بشریت هدیه نمود که بعنوان ظرف وجودی آخرین ذخیره ی عترت، حامل اسرار نبوت و ودیعه ای بی بدیل برای نجات بشریت بوده که با شکوه و رحمت الهیه اش تسکین بخش تلخی های دوران غربت ولی خدا بشمار می رود.
خانه ای آسمانی که محل نزول باران و مقرّ جوشش و تولد چشمه ی زلال کوثر در قرآن، حلقه ی اتصال مدینة العلم خاتم پیامبران و مدینه ی فاضله ی الهیه در آخرالزمان، آیینه ی تمام نمای مولای متقیان، حجت خدای متعال بر عرشیان و فرشیان که ولایتش تاج افتخار و شرط قبولی رسالت پیامبران، تبعیتش راه وصال عارفان، خنکای محبتش سبب خاموشی خزینه های سوزان و نعره های خروشان جهنمیان، انتظار ظهورش افضل عبادات شیعیان یعنی امام زمان ارواحنافداه است که مادرش مادر باران و رمز راز نجات مسلمانان... که خدای متعال او را به عوالم خلقت هدیه کرد و همگان بر سفره ی با کرامت و خوان رحمتش روزی می خورند.
نرجس خاتون سلام الله علیها از نگاهی دیگر نهال مقدسی است که از بوستان کنیز خدا مریم سلام الله علیها به گلزار ام ابیها و عصمت الله الکبری فاطمه زهرا سلام الله علیها پیوند یافت.
با نفس های مادرانه اش زمستان غربت عترت بهار می شد و با لبخندش باران می بارید و حقیقت عشق آغاز می گشت... او فرشته ای است که عیارش را تنها خدا می داند، چرا که او کنیز خدا است. بوسه بر قدم هایش کلید استجابت دعا و رضایتش رضایت خدا و ائمه ی هدی است... که ما بر سر سفره ی با کرامت و عنایت مادرانه اش نشسته ایم و وصال موعود را از نگاه کریمانه اش تمنا می کنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار