کشف محموله بزرگ سلاح آمریکایی در آب‌های هرمزگان

رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله بزرگ ادوات و ابزار آلات آمریکایی شامل هزاران شوکر برقی ویژه آشوب و اغتشاش از یک فروند شناور در بدو ورود به مرزهای آبی جنوب کشور خبر داد.            

به گزارش راه شلمچه به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی روز یکشنبه گفت: با هماهنگی رییس حوزه قضایی شهرستان بندرخمیر و در نتیجه رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) یک محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش در بدو ورود به مرزهای آبی جنوب کشور کشف و ضبط شد.

 

وی با اشاره به اینکه محموله یادشده در یک فروند لنج باری جاسازی شده بود، تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از اطلاع از انتقال این محموله بزرگ سلاح که شامل بیش از ۶ هزار عدد شوکر برقی ساخت ایالات متحده آمریکا است و می‌تواند در آشوب و اغتشاشات مورد استفاده قرار گیرد، عملیاتی را برای توقیف آن طراحی و اجرا کردند.

 

رییس کل دادگستری هرمزگان افزود: در نتیجه یک کار دقیق اطلاعاتی محموله مورد نظر از زمان بارگیری در آن سوی مرزهای کشور مورد رصد و رهگیری قرار گرفت و به محض ورود به آب‌های ایران در مجاورت بندرخمیر شناسایی و توقیف شد.

 

وی تصریح کرد: در این زمینه ۲ نفر دستگیر شده‌اند که با صدور قرار تامین کیفری در بازداشت به سر می‌برند و سایر عوامل و مرتبطان شبکه و اقدامات آنها تحت اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارند.

 

 قهرمانی خاطرنشان کرد: در نتیجه تحقیقات مقدماتی و بر اساس گزارش ضابطان مشخص شده که این محموله سلاح برای ایجاد اغتشاش و آشوب در روزهای آینده آماده و به کشور منتقل شده است.

 

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین اظهار کرد: تعداد قابل توجهی سلاح گرم و شورشی هم به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات هرمزگان کشف و ضبط شده است.

 

قهرمانی از مجاهدت و ایثار سربازان گمنام امام زمان(عج) که با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مقتدرانه خود در همکاری با دستگاه قضایی با هدف پشتیبانی و حفاظت از امنیت ملت بزرگ ایران از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند، قدردانی کرد.

 

وی در پایان با هشدار به مخلین نظم و امنیت عمومی، تاکید کرد: افرادی که سودای چنین جرایمی را در سر می‌پرورانند، بدانند که دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار